Benden hoşlanmıyor mu yoksa kafası mı karışık, arkadaş mıyız neyiz tam olarak?

Ben açıldım, ona ilgim yok dedi, reddetti, sonra kanka derim, arkadaşız derim, onu da bir şey demez kullanmaz ama pek ne sevgili olarak görür ne arkadaş, değişik, bu kızlar yoruyorlar

Benden hoşlanmıyor mu yoksa kafası mı karışık, arkadaş mıyız neyiz tam olarak?
Cevapla