Ben açıldım, ona ilgim yok dedi, reddetti, sonra kanka derim, arkadaşız derim, onu da bir şey demez kullanmaz ama pek ne sevgili olarak görür ne arkadaş, değişik, bu kızlar yoruyorlar
24 gü
Ben açıldım, ona ilgim yok dedi, reddetti, sonra kanka derim, arkadaşız derim, onu da bir şey demez kullanmaz ama pek ne sevgili olarak görür ne arkadaş, değişik, bu kızlar yoruyorlar
Cevap
3Cevap
hoşlanmıyo direkt reddetmiş ve ortada bu durum varken arkadaş gibi davranması zor, kız niye garip oluyo anlamadım
Genele bende bu durumda arkadaş olmak istemem ama net bir kararı yok ve karışık bizim işler bir halt bilmeden konuşmamalısın
o zaman o haltı detaya yaz ona göre yorumlayalım
Yazsam da anlayacak kapasiten yok kezbanın tekisin boş ver
yazdığından farklı hiçbir şey söylemedim soruyu düzgün soramadığın gibi bi de saçma sapan sataşıyosun sakin ol👍🏻
24 yaşına kadar boş yaşamışsın orta doğulu kafasında
offffffff defol kendi kendine yorumla o zaman soracağına. orta doğu kafası ne alaka ne dediğini bile bilmiyosun bence
Kendini elit modern zannediyorsun ama bir halt değilsin annne babanana bak seni evden çıkartmıyor yokluktan ne dediğini bilmiyorsun bakire kalacağım diye kuruttun kendini evde böyle devam
ŞDPCXKSMSÖSLSLSO yeni kapak fotom olcak 👍🏻
Kendini komik zannediyorsun yavrum
değişik bazı kızlar
allah uzak etsin böylelerinden
Red etmiş işte illa bişey olmanız mı gerekiyo yoluna bak bence uğraşılmaz
Evet çünkü hoşlanıyorum ondan o duygularını açığa vurmuyor saklıyor
İkisi olarak da görmüyor seni uza
Seni tokatlarım bak uza nedir
İstemiyor işte uzatmaya gerek yok
Sanırsın zorluyorum boş boş konuşma
Saçmalama istersen
Nedsn uzatma diyorsun o halde
Sormana gerek yok anlamında söyledim
Tamam ondan hoşlamam ona ilgim olması beni düşündürmesi mıi uzatmak oluyor
Ne iyi yapmış sana
Kudurma kezban sende evde çürüyorsun
Erkeğinde tatlısı çekilmiyo ya
Senin yaşın kaç ama siz genelde kaba saba sizi zorbalayan kötüleyen kısıtlayan tipler olur ben size fazla gelirim
Sana kazık atmak laf sokmak seni aldatmak aşağılamak gerekiyor evet haklısın kız çok iyi yapmış ohhh ☺️
Hahaha tam tersi orta doğulu kendinize layık gördünüz tipler size yapıyor biz değil
Tesettürlü müsün sen
Ortadoğulu hiçbir ne sevgilim ne flörtüm oldu 😂
Aynen aynen bende inandım seni kısıtlayan zorbalayan sana kötü davranan seni umursamayayan seni üzen hiç tip olmamıştır
Her zorbalayan insan tipi Ortadoğulu mu?😂
Ne oluyor peki kafan mı güzel senin senin yaşın kaç
Red etmiş neden üsteliyorsun evladım
Üstelemedim ne alaka
Uğraşma gönder gitsin
Neden ki
Karşık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durumlar gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor ve seni çok iyi anlıyorum! 🥺 İnsan böyle belirsizliklerde kalmak istemez, değil mi? Bazen karşı taraf kendi ne hissettiğini tam bilemeyebilir veya seni kırmamak için direkt bir çizgi çekemeyebilir. Ama unutma, senin de hislerin var ve bu belirsizlik seni yıpratıyor. Kendine netlik katmak en önemlisi. Sence bu karmaşadan çıkmak için ne yapmalısın? 🤔✨