Arkadaş mıyız, yoksa benden hoşlanıyor mu?

oncelikle merhaba, bi tik (dort sayfa dhgdhdgsjs) uzun yazacağım. tamamıni okuyabilenler cevaplarsa sevinirim. Dışarıdan bir gözün onayina ihtiyacim var.

Lise ikiden tanış olduğumuz bir erkek arkadaş var, daha dogrusu hicbir zaman "arkadaş" olarak tanımlamadım kendisini. Tanışiklığımızın ilk senesinde yanimda oldugu zamanlar sergilediği belirgin ezikliği farkedebiliyordum. Diğerleri (şu an ki arkadaş grubumuz) yanımızdayken bana hep sataşirdı ama oyle büyuk kavgalarımız olmazdı bir sefer falan olmuştur. Hep birbirimize zıt karakterlerdik. Ben en ufak ters hareketine coşardım o ise benim bu tavrimdan zevk alırdı. Ama buna karşılik sınıfta falan yalnız kaldığımızda kendi arkadaslarınin yanina gitmek yerine yanima oturup konuşmayi tercih ederdi. Konuşma da öyle hâl hatirdan oteye geçmiyordu. Bir gun ondan nefret ediyor olduğumu düşundüğünü dile getirmişti hatta, haksiz da değildi pek hazzetmezdim. Ama çıkip da suratina igrenç bir herifsin demedim. En nihayetinde iyi kötü birbirimizin suratina bakıyorduk ve benden hoşlanıyorsa onu kirmak istemezdim. Çok uzun bakışmalarımiz vardı daha dogrusu tek taraflıydı... ne zaman kafamı cevirsem bana bakardi oyle kısa saniyelik bakışlar falan da değildi dakikalarca izlerdi beni. Uyarilara kadar varırdı olay. Amacın ne vs gibi, cevap ise hiçbir şey olmamış gibi davranmaktan ibaretti. Beni hep çok sevdiğini soylerdi, başkalarına bok gibi davranan çocuk bana gelince melek kesilirdi kısacası ama bu hareketleri hep arkadaşça saymıştım. Çünkü bir yerde bana aşıkmış gibi gözükmek de ona keyif veriyordu. Yakın cevre tarafından çok yakıştırilır, shiplenirdik (şimdilerde adı bu sanırim) başka bi erkekle konuşunca en olmadık kişi de bile kendini tutamaz öldürücu bakışlar atardı, imali konusmalar falan yapardı. Fikirlerimi önemserdi garip bir şekilde can kulağiyla dinlediği tek kişi falandım. Bunaltacak derecede nasil olduğumu sorardi ben iyiysem kendisinin de iyi olduğunu falan söylerdi. Ama bunlara karşılık hiç sanalda arkadaş guruplarımiz
Arkadaş mıyız, yoksa benden hoşlanıyor mu?
Cevapla