Benden hoşlanıyor mu , benimle oynuyor mu yoksa sadece gerçekten çok mu yakın arkadaşız?

Yaklaşık 3 yıldır sevdiğim bir çocuk var. Arkadaşız ama arkadaş değiliz de. Çok garip bir ilişkimiz var. Geçen yıl onun , eski bir arkadaşımdan hoşlandığını duydum (ve gördüm). Kız taşındı ve nedense çocuk bana daha yakın olmaya başladı.

Beraber gittiğimiz bir kurs var ve orada hep benimle tatlı tatlı uğraşıyor. Geçenlerde saçımı okşadığı bile olmuştu (arkamı döndüm ve sanki o yapmamış gibi davrandı). Bazenleri beni kıskandığı anlar da oldu.

İlk tanıştığımız yıllarda ona abi diyordum fakat son 2 yıldır bıraktım. Aylar önce bana "sen neden artık bana abi demiyorsun" dedi. Fakat sonrasında ufak ufak flörtleştiğimiz oldu (ya da ben öyle sanıyorum).

Bir arkadaş buluşmamızdan sonra herkes evlerine dağılırken benim otobüsüme daha 1 saat vardı ve o da dedi ki "eğer hepiniz eve gidecekseniz ben (-ismim- ) ile kalayım. Yalnız beklemesin. " Her ne kadar dil döksem de ikna edemedim ve yanımda benimle 1 saat bekledi.

Aklım almıyor neden birden bu kadar yakın davranmaya başladı. Bazenleri acaba benim ondan hoşlandığımı öğrendi de benimle eğleniyor mu diye düşünüyorum fakat öyle biri olmadığını da biliyorum. Yardım edin lütfen.

Benden hoşlanıyor mu , benimle oynuyor mu yoksa sadece gerçekten çok mu yakın arkadaşız?
Cevapla