Ex sevgilim arayıp normal konuşup sonra kayboluyor, kafam çok karıştı ne yapmalıyım?

Arkadaşlar şimdi benim bir ex'im var, kız çevresinden dolayı ikide bir ayrıl barıştık, hep de ben ayrılıyorum. En son ayrılmadan sonra arıyordu ama haftada 1 kere falan. Paylaşımları, hepsi kız arkadaşlarıyla ilgili. En son da engelledim bunu. Birkaç hafta geçti, aradı. Belki bütün adımları kendisinden bekliyormuş gibi göstermemek için diğer gün ben aradım, "Müsait değilim, arayacağım." dedi, hiç aramadı. Kaç gün geçti belki de haftalar. Bugün aradı, normal konuştu, arkadaşıymış gibi. Kafamı karıştırıp duruyor, bir tamamen sevmiyormuş istemiyormuş gibi bir yandan çok istiyormuş gibi. Ne yapabilirim ben?

Ex sevgilim arayıp normal konuşup sonra kayboluyor, kafam çok karıştı ne yapmalıyım?
Cevapla