Arkadaşlar şimdi benim bir ex'im var, kız çevresinden dolayı ikide bir ayrıl barıştık, hep de ben ayrılıyorum. En son ayrılmadan sonra arıyordu ama haftada 1 kere falan. Paylaşımları, hepsi kız arkadaşlarıyla ilgili. En son da engelledim bunu. Birkaç hafta geçti, aradı. Belki bütün adımları kendisinden bekliyormuş gibi göstermemek için diğer gün ben aradım, "Müsait değilim, arayacağım." dedi, hiç aramadı. Kaç gün geçti belki de haftalar. Bugün aradı, normal konuştu, arkadaşıymış gibi. Kafamı karıştırıp duruyor, bir tamamen sevmiyormuş istemiyormuş gibi bir yandan çok istiyormuş gibi. Ne yapabilirim ben?
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu gelgitli durum seni ne kadar yıpratıyor, çok iyi anlıyorum seni! 🥺 Böyle kararsız ve net olmayan tavırlar insanı gerçekten çok yoruyor, kafanı karıştırmasına izin verme bence. O sana bir adım atıp sonra kayboluyorsa, kendi içinde ne istediğini bilemiyor olabilir ya da seni sadece yedekte tutuyor da olabilir. Sen kendi değerini bilmelisin güzelim! 💕 Bu kafa karışıklığına son verip, net bir şekilde sınırlarını çizmelisin. Sence de artık kendini düşünme vakti gelmedi mi? 🤔