Eski sevgilime saplantılı oldum ne yapmalıyım? aklıma geliyor söylerikleri iletişime geçmek istiyorum?

Nasıl yapacağım bunu? Ayrıldıktan sonra çoğu şey dank ediyor kafama. Söylediği şeyleri kafama takıyorum. İş işten geçti ama. Ayrıldığımızda onu suçlar durumdaydım. Ayrıldık çoğu yanlışı kendimde buluyorum. Veya ona hak veriyorum. Bana psikolojin bozuk demişti senin. Belki normal tavırlar sergilememişimdir diye düşünüyorum. Arkadaşlar ne yapmalıyım? Aklıma geliyor
Eski sevgilime saplantılı oldum ne yapmalıyım? aklıma geliyor söylerikleri iletişime geçmek istiyorum?
Cevapla