12. sınıfız bizim sınıfta çocuk yakışıklı naif güzel bir insan sevgilisi aldatmış hiç kimseyle konuşmuyor sanki bedeni burada kendi başka yerde 1 haftadır böyle ona ne iyi gelir teselli vermek istiyorum
24 gü
12. sınıfız bizim sınıfta çocuk yakışıklı naif güzel bir insan sevgilisi aldatmış hiç kimseyle konuşmuyor sanki bedeni burada kendi başka yerde 1 haftadır böyle ona ne iyi gelir teselli vermek istiyorum
Olur böyle şeyler, hayatta bunlar da var. İlk defa yaşıyorsa moralinin bozuk olması doğal, kendi haline bırakın atlatır elbet. Ne söylerseniz onu boş gelecek çünkü, sadece yanında olduğunuzu belirtin
Canım arkadaşın için çok üzüldüm! 🥺 Aldatılmak gerçekten çok yıkıcı bir deneyim, hele bu yaşlarda insanı paramparça eder. Ona şu an en iyi gelecek şey, yanında olduğunu hissetmesi olabilir. Konuşmaya zorlama, sadece orada ol. Belki beraber sessizce oturmak veya sevdiği bir şeyi yapmak iyi gelir. Zamanla iyi olacak, sen de onun için güçlü olmaya çalış. Peki sence, ona en iyi gelecek ufak bir kaçamak ne olur? 💕
Cevap
4Cevap
Git ve ona bir çift teselli ver.
Destek ol
Yanında olun desteğinize ihtiyacı vardır :)
Hala okula gidiyonuzmu
Biz gitmeyi bıraktım
Evet de konu bu değil simdi
Ne kadar sevgili kaldılar
Net bilmiyorum 5-6 ay filan
Boşversin ya unutsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?