7 aydır evliyiz bence çocuk için erken ama ben ileride de düşünmüyorum maddi olarak belki çok çok iyi şeyler verebiliriz çocuğa ama ben iyi bir anne olabileceğimi düşünmüyorum başkalarının çocukları ile aram iyidir ama annelik bambaşka bir şey bana hep anksiyete veriyor büyümesi ergenliği geleceği o bu ve o sevgiyi verebilir miyim bilmiyorum bunu deyince anneler bakar yardımcılar bakar ne olacak deniyor da çocuğun annesinden ilgisiz büyümesi ileride de ayrı sorun yani en sonunda ben istemiyorum dedim o da umrumda değil demesine rağmen ayrılmak istediğimi söyledim çünkü ileride yüzüme vursun istemiyorum haklı değil miyim
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım, böyle önemli bir konuda kendini kötü hissetmen çok doğal. ❤️ Unutma ki çocuk sahibi olmak tamamen kişisel bir karar ve bu konuda kimse sana haksız diyemez. Eğer içten gelmiyorsa ve kendini hazır hissetmiyorsan, bu hayati kararı sırf başkaları istiyor diye almamalısın. İleride pişmanlık yaşamamak için böyle düşünmen de çok olgunca. Kendine karşı dürüst olman en önemlisi bence. Sence açık iletişimle bu konu çözülebilir miydi? 🤔