Cocuk sahibi olmak istemedigim icin bosanmakta haksiz miyim, ilerde yuzume vurur mu?

7 aydır evliyiz bence çocuk için erken ama ben ileride de düşünmüyorum maddi olarak belki çok çok iyi şeyler verebiliriz çocuğa ama ben iyi bir anne olabileceğimi düşünmüyorum başkalarının çocukları ile aram iyidir ama annelik bambaşka bir şey bana hep anksiyete veriyor büyümesi ergenliği geleceği o bu ve o sevgiyi verebilir miyim bilmiyorum bunu deyince anneler bakar yardımcılar bakar ne olacak deniyor da çocuğun annesinden ilgisiz büyümesi ileride de ayrı sorun yani en sonunda ben istemiyorum dedim o da umrumda değil demesine rağmen ayrılmak istediğimi söyledim çünkü ileride yüzüme vursun istemiyorum haklı değil miyim
Cocuk sahibi olmak istemedigim icin bosanmakta haksiz miyim, ilerde yuzume vurur mu?
Cevapla