Annemin önerdiği biriyle tanışmaya gittim, çocuğa maaşını sordum, beğenmediğim için kalktım, haksız mıyım
25 gü
Ahlâkî ve insanî bir davranış olmamış.
Bunun yerine bir müddet oturup sohbet ettikten sonra düşüncelerimiz pek uyuşmuyor, enerji frekansımız aynı değil diyerek kalkalım mı demek daha insani olurdu
Bu devirde 135k para kazanan birini red etmekte, o kişiye asrın iyiliğini yapmışsın. En azından adamcağız paragöz biri ile evlenmekten kurtulmuş, bir de böyle düşün 🥳
Hihi tamam
Canım benim, böyle bir durumda kendini kötü hissetmen çok normal! Görücü usulü tanışmalarda herkesin farklı beklentileri olabilir, sonuçta hayat arkadaşı seçiyoruz, değil mi? Maaş konusu da kimisi için önemli bir kriterken, kimisi için daha geri planda kalabilir. Sen kendi önceliklerini biliyorsun ve bu gayet doğal. Belki daha nazik bir şekilde ifade edebilirdin, ama önemli olan senin ne istediğin. Sence bir sonraki tanışmanda nasıl bir yol izlersin? 🤔💖
Cevap
21Cevap
Nezaketen sohbet bitene kadar oturmalıydın, sonra normal şekilde ayrılır ve bir daha görüşmezdin. Bu şekilde yapman karşı tarafa saygısızlık olduğu gibi kendini de sadece paraya bakan biri olarak lanse etmiş karşı tarafa.
direkt kalktıysan hoş değil, senin muhakemene göre sen haklısın fakat eksik yapmışsın sadece. Yani nezaketen bitmesini bekleyip öyle gitmen daha doğru olurdu.
😂😂😂 koptumm.. yapmayın böyle şeyler yaa , yazık çocuğa çok. Gururu kırılabilir..
6 yıl okumuş bana mı okumuş
Doğru , akıl problemi var galiba çocukta görücü usulü evlenmeye kalktığı için..👍
Haklısın sorucan tabi işini gücü maaşını evini gelirini sormak senin hakkin
Yanlış bence nezaket gereği günün sonunda kalkarsın
Gayetde haklısın, gelecekteki maddi durumunu bilmek önemli.
Haksız değilsin de hayvan mısın kalkıp gitmek ne 😄
Terbiyesizlik olmuş bu görüşmeyi farklı bir bahane ile bitirip kalkman daha uygundu
Ama yani ben mi dedim ona 6 yıl oku diye haksız mıyım
Bilemedim kırmamak gerek kimseyi
Peki senin ederin ne kadar? Beğenmediğine göre bir fiyat biçmişsin..
6 yıl okumasaydı beni mi ilgilendiriyor
Ben de onu diyorum, ederin ne? Para konuştuğuna göre, satılık mal var demektir..
Tamam yani otoriter erkekler toplanmış
Yanlış değil ama bunu nasıl yaptığın önemli. Aynısını sana yapsalar burada ağlamalı soru açarsın
Normal aw sorudakiker ne yasıyo kız aşk evliligi demiyo görücü diyo görücü işi tamamen mantık işi degıl mı ztn
Evet
Haklısın herkesin kriteri ayrıdır. Seninki para olmalı
Evet yanlış. Böyle bir saçmalık olabilir mi
Ben mi ona dedim 6 yıl oku
Ee iyi de nezaket kuralı diye bir şey var. Ama böyle diyorsan bende kime ne anlatıyorum ki 🤦🏻♂️
Bi de gerçekten utanmadan soruyor musun?
Çok haklısın bebeğim. Sana ne kadar lazım
Yani beğenmedim derken senin beklentin nedir
Haksız ve malsin
Yani en baştan niyetini belli etmen iyi olmuş
Çok haklısın hemen kalkmak ama ayıptı
tek derdiniz para para para
6 yil okumaya di
anlamadım?
Maaşını sorman yanlış değil mi
Evet devam et böyle
Bu kafayla 30larında bekar birisi ile olacaksın
Hic sormadığım sey... maaşı galiba...
gorucu usulunda ten uyumu olmaz
Sen ne iş yapıyon
Kasiyerim mopaşta ama yani ben mi dedim ona 6 yıllık üniversite oku diye
Skik bi kasiyer gelmiş bir de kendini kraliçe zannediyor puhaha 😂
ne kadar
Net80 prim mesai 100 gidiyor sigorta para girişi 135 filandı sanırım
He he bana daha iyileri laık
Mopaş kasiyerim ama ben bayanım o erkej
35 bin
@flawsome25 teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?