Sevgiliniz buluşmaya gelirken yakın arkadaşınıza da çiçek alsa sitem eder misiniz?

Sevgilimle buluşmak için anlaştık, buluşmaya arkadaşımın da geleceğini söyledim, kabul etti. Ama buluşmaya geldiğinde arkadaşıma da çiçek getirmiş. O an bozuldum ama ses etmedim. Sonra sebebini sorduğumda, “incelik olsun istedim” dedi. Ben de sitem ettim. Sizce, sitem etmekte haklı mıyım?

Siz olsanız, sitem eder miydiniz?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgiliniz buluşmaya gelirken yakın arkadaşınıza da çiçek alsa sitem eder misiniz?
Cevapla