
Sevgiliniz ile buluştuğunuz da ona çiçek alır mısınız? Kızlar siz de sevgilinizden alır mısınız 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgiliniz ile buluştuğunuz da ona çiçek alır mısınız? Kızlar siz de sevgilinizden alır mısınız 🤔
#Aşkİlişkileri
Evet ben alırdım tabi ki de neden almayayım, sevgilime çiçek alırdım ilk buluşmada ve sonra ki buluşmalarda hatta sevgilim artık yeter sıkıldım diyene kadar çiçek almaya devam ederdim. sonra sarılırdım ve birlikte tüm gün gezerdik çocuklar gibi de eğlenirdik. sinemaya giderdik. ama çiçekleri bazen de kendim toplayabilirdim yani değişirdi bazen el emeği de lazım oluyor
Cevap
3Cevap
Ben çiçek istemem, dalında kalsın. Onu koklar, öperim.
Öyle biri sevgilim olamaz. :)
Çiçek şart değil;kolye, bilezik veya herhangi bir şey hediye edilebilir. Hatta her buluşmada farklı bir şey alınması daha güzel olur.
Saksıda seviyorum çiçekleri. Koparılmış gül getirmesin mümkünse.
Her buluşmada olursa sıkılır insan.. Bir anlamı olmalı arada özel günlerde olması daha iyi..
Yoo biz paldır küldür buluşuyoruz hiç öyle romantik deeliz
Öyle bir sevgili yok
Ben almadım şu ana kadar birkaç kere aldı o
Çiçekleri çok sever kendisi alıyorum.
Bana göre değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?