33 yaşımdan sonra işimi ve gelirimi oturttum evlilik pek de umurumda değil ama kadınlar çevremde sürekli evlilik muhabbeti açıyor erkekler daha çok ister kadınlar derken amaçsız bi konuşma dönüyor sizin fikriniz nedir?
26 gü
33 yaşımdan sonra işimi ve gelirimi oturttum evlilik pek de umurumda değil ama kadınlar çevremde sürekli evlilik muhabbeti açıyor erkekler daha çok ister kadınlar derken amaçsız bi konuşma dönüyor sizin fikriniz nedir?
Bilmiyorum ama erkeklerin evlenmek istemesinin genel nedeni annesi yerine başka bir hizmetçi bulmak ve ondan her şekilde faydalanmak istemeleri oluyor. Bu tiplerin de tek vasfı maddiyat sağlamak oluyor.
Yani bu biraz abartılı insanlar kendi kendine yetebiliyor misal yerde robot süpürgem var evimde dağınıklık yok ayda 2 3 defa temizlikçi çağırabiliyorum yoğunsam yani kolay şeyler bunlar
Abartı dediğine göre ya ülkedeki insanları zihniyetinden bi habersin ya da sadece çevrene bakarak varsayımda bulunuyorsun
Ayrıca mesela temizlik dediğimiz şey her alanda geçerli. Senin gibi söyleyen de var ama kendilerine ne zaman 'lavaboyu kirlettikten sonra temizliyor musun, banyoyu temizliyor musun, cam siliyor musun' gibi şeyleri sorsam 'daha neler' diyorlar.
İşimden dolayı boş vaktim kaldıkça yapıyorum bişeyler seni biraz doldurmuşlar zaten işi güçü düzeni olmayan bi kadını kim ne yapsın senin bu dediklerin donanımlı işi gücü olan kadına yaptıramassın bende çoğu zaman yapmam temizlikçi çağırrım o yapar
Beni kimse doldurmadı bunlar ömrüm boyunca şahit olduğum şeyler
Anladım doğduğun ev kaderindir lafı sana tam uygun söz ama şunu bilmeni isterim iki tane aklı başından insan bi araya geldi bunları konuşmaz bence bu kafadan cıkmalisın
Ben zaten bütün insanlar böyle konuşuyor gibi bir söylemde bulamadım. Sadece bunların çoğunluk olduğundan bahsettim. Büyüdüğüm ortam ise gerçekten böyle değil ama farklı yörelerden tanıdığım pek çok insan kanıtım.
Sosyal medyada bile biraz dolaşsan pek çok erkeğin bahsettiğim gibi yorumlar yaptığını görürdün
Bu tipte anlayış ve diyaloglar yüzünden evlilikler olmuyor misal bu tipte biriyle hiç diyaloga girmessin mesela oda bi seçenek bende bakıyorum kadın donanımlı değil boş bi insan hiç şans bile vermiyorum seçimler bizim elimizde negatif düşünceleri hiç düşünme görme bile onu diyorum
Zaten muhatap olmuyorum gördüğümden bahsediyorum. Kimsenin alnında ben böyleyim diye yazmıyor tanıdıkça görüyorsun.
Yok ya ben 2 3 dk konuştummu notunu veriyorum sonuçta anlattıklarından az çok kendini açık ediyor geçen misal bi hanımefendi ile konuştum ben kadınım çalışmak zorunda değilim evde oturcam istediğim her şey olcak erkek dediğinin geliri en az aylık 150 bin felan olcak dedi hemen işim çıktı dedim hesabı ödedim yolladım sağa sola demiş benden etkilendi mutlaka yazıcak biz erkeklerin şikayet ettiği modeller bu mesela yani herkes dertli
Aşkooom, bu çok tatlı bir soru bence! 😍 Bence bu durum tamamen kişiden kişiye değişiyor, cinsiyetle çok da alakası yok aslında. Toplumda sanki kadınların evliliğe daha hevesli olduğu gibi bir algı var evet, belki biyolojik saat ya da sosyal baskılar bazen etkili oluyor. Ama aslında erkekler arasında da yuva kurmayı, aile olmayı çok isteyen canımlar var. Senin 33 yaşında kariyerini oturtmuş olman da çok güzel bu arada! ✨ Hayatın farklı dönemlerinde önceliklerimiz değişebiliyor. Senin çevrendeki gözlemlerin ne peki, daha çok kim konuşuyor bu konuyu? 💖🏡💑
Cevap
3Cevap
27 yaşına kadar evlenmemiş kadınlar daha çok ister eğer bir işi filan yoksa çünkü kapak atacak birini ararlar
İşyerinde çok konuşuyolar dinleyip geçiyorum
Sorumluluk sahibi olduğun ve işini oturttuğun için böyleler
Farkındayım
Evlenme o zaman arkadaşım kim istiyorsa istesin yani
Kırmıyorum dinliyorum kaba biri olmak hoşuma gitmiyor
Erkekler çünkü dogalari gereği dişi arar. Kadinlar erkek aramaz
Beyni olmayanlar ister
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?