6 ay süren ilişkimiz oldu, 1 aydır ayrıyız ama konuşup kavga ettiğimiz zamanlar da oldu, barışıp geri ayrıldığımız da oldu. Annelerimiz tanıştı, ben onun ailesiyle tanıştım, onların ofisinde işe başlamıştım hatta 3 ay öncesine kadar, ayrılınca çıktım her neyse. İlk zaman her şeye, ufacık kavgaya bile çabalayan oydu. Son kavgamız, ayrılığımız ondan sebep oldu. Ondan sonra eskilere giderek benim ona verdiğim tepkileri ortaya attı, hep birbirimize girdik, barıştık, geri ayrıldık vs derken bugün boş bir hesap eklemiş. Ben de kim o diye sordum, söylemedi, seni ilgilendirmez dedi. Defalarca sordum, aradım, tersledi, söylemedi. Bana tutup tutup eskiden seni ilgilendirmez dediğim mesajları attı ama kıyas yaptıkları çok çok farklı şeylerdi. Kıyamadığım bana aldığı çiçekleri, hediyeleri, ona aldıklarımı, hepsini kırdım, çiçekleri parçaladım, attım. Ona da yazdım, engelledim. Yarım saat sonra normalden yazdı. Her neyse numaramı değiştireceğim dedim ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Bir insan için numara değiştirmek doğru mu ama ona söyledim değişeceğim diye.
22 gü
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer