Ayrılık sonrası eski sevgili için numara değiştirmek mantıklı mı, gerçekten iyi gelir mi?

6 ay süren ilişkimiz oldu, 1 aydır ayrıyız ama konuşup kavga ettiğimiz zamanlar da oldu, barışıp geri ayrıldığımız da oldu. Annelerimiz tanıştı, ben onun ailesiyle tanıştım, onların ofisinde işe başlamıştım hatta 3 ay öncesine kadar, ayrılınca çıktım her neyse. İlk zaman her şeye, ufacık kavgaya bile çabalayan oydu. Son kavgamız, ayrılığımız ondan sebep oldu. Ondan sonra eskilere giderek benim ona verdiğim tepkileri ortaya attı, hep birbirimize girdik, barıştık, geri ayrıldık vs derken bugün boş bir hesap eklemiş. Ben de kim o diye sordum, söylemedi, seni ilgilendirmez dedi. Defalarca sordum, aradım, tersledi, söylemedi. Bana tutup tutup eskiden seni ilgilendirmez dediğim mesajları attı ama kıyas yaptıkları çok çok farklı şeylerdi. Kıyamadığım bana aldığı çiçekleri, hediyeleri, ona aldıklarımı, hepsini kırdım, çiçekleri parçaladım, attım. Ona da yazdım, engelledim. Yarım saat sonra normalden yazdı. Her neyse numaramı değiştireceğim dedim ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Bir insan için numara değiştirmek doğru mu ama ona söyledim değişeceğim diye.
Ayrılık sonrası eski sevgili için numara değiştirmek mantıklı mı, gerçekten iyi gelir mi?
Cevapla