Telefon numaranızı değiştirme ihtiyacı hissettirdiler mi size? Yeni bir sayfa ve kurtulma falan. Yoksa gayet medenice bitti hiç öyle telefondur, hattır o işlere girmediniz mi?
Hiç biten bir ilişkinizin ardından telefon numaranızı değiştirdiniz mi?
Evet. Değiştirmek zorunda bırakıldım. Artık taciz boyutuna gelmişti. Kendisini engelliyorum annesinden arıyor onu engelliyorum yengesinden arıyor, onu engelliyorum kardeşinden arıyor. Bıkmıştım gerçekten.
Ayrıca bir not bırakmak istiyorum lütfen bir insan sizinle konuşmak istemiyorsa bırakın o insanın peşini.
Çok şükür en sonunda numaramı değiştirdim insta falan kapattım da öyle kurtuldum. Hatta ondan sonra da kurtulamadım. Ben insta kapatınca ablamı bulmuş ona yazmıştı, ablam tersledi seni şikayet ediyorum falan filan dedi de ondan sonra umudu kesti çok şükür. Bir daha karşılaşmamak dileğiyle