Çocukluktan gelen bir hastalık ama ilerleyen yaşlarda başlayan etkisini gösteren yüz kemiklerinin biraz daha belirginleşip gözleri normalden biraz daha fazla büyümesi ve şeklinin değişme hastalığı olan bir, çocukluktan tanıdığınız bir kız olsa mesela yuvarlak ve ortalama büyüklükte olan bir göz biraz daha beyaz kısmının, göz küresinin büyümesi ve hafif badem olan göz şekli biraz daha badem olması dudakların şekil değiştirmesi vs bilim kurgu gibi ama değil, bu şekilde bir hastalığı olan kız yıllar sonra tekrar karşınıza çıksa, ilk halinin de güzel olduğunu göz önünde bulundurarak ikinci hastalıklı olan halinin daha güzel olması durumunda doğal değil, doğal hali değil mi diye mi düşünür yoksa iki halini de ayrı ayrı mı benimseyip aşık olursunuz?
26 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer