Çocukluk aşkınız yıllar sonra hastalıkla değişmişse hangi haline aşık olurdunuz?

Çocukluktan gelen bir hastalık ama ilerleyen yaşlarda başlayan etkisini gösteren yüz kemiklerinin biraz daha belirginleşip gözleri normalden biraz daha fazla büyümesi ve şeklinin değişme hastalığı olan bir, çocukluktan tanıdığınız bir kız olsa mesela yuvarlak ve ortalama büyüklükte olan bir göz biraz daha beyaz kısmının, göz küresinin büyümesi ve hafif badem olan göz şekli biraz daha badem olması dudakların şekil değiştirmesi vs bilim kurgu gibi ama değil, bu şekilde bir hastalığı olan kız yıllar sonra tekrar karşınıza çıksa, ilk halinin de güzel olduğunu göz önünde bulundurarak ikinci hastalıklı olan halinin daha güzel olması durumunda doğal değil, doğal hali değil mi diye mi düşünür yoksa iki halini de ayrı ayrı mı benimseyip aşık olursunuz?
Çocukluk aşkınız yıllar sonra hastalıkla değişmişse hangi haline aşık olurdunuz?
Cevapla