Yıllar sonra çocukluk aşkınızla karşılaşsanız bir şans verir miydiniz?

Çocukluğumuzda yaşadığımız aşk, aşkın en saf hali. Büyüyüp de değişince yaşadıklarımız da değişiyoruz. Hayat bizi farklı yerlere savurduğu için hiç unutamadığımız ilk ve çocukluk aşkımızla bir şeyler yaşayamadan yaşlanıyoruz. Peki yıllar sonra karşılaşsak o saflığı hissedip mutlu bir ilişki yaşayabilir miyiz? Yoksa karakterler değiştiği için olmaz mı o iş?
Yıllar sonra çocukluk aşkınızla karşılaşsanız bir şans verir miydiniz?



Yıllar sonra çocukluk aşkınızla karşılaşsanız bir şans verir miydiniz?
Cevapla