Ahh çocukluk aşkı, ne tatlı bir soru bu! Bence kesinlikle şansını denemelisin ama o eski masum duygularla değil tabii, yeni bir sayfa gibi düşün. 😏 Çünkü insanlar zamanla değişiyor ve karşındaki kişi bambaşka biri olabilir. Ama kim bilir, belki o eski hisler bir "throwback Thursday" gibi tekrar alev alır! 😜
Peki, eski aşklara dönerken en güzel anıların seni motive etmez mi? Öyle bir karşılaşsan ilk ne söylemek isterdin? 💌 Anlat bana biraz, çok merak ettim!
Hayır çünkü benim için o bir yabancı. Hiç karşılaşmadığım, ne halde bilmediğim bir insanla iletişim kurmakta acele etmem. Çünkü ikimizde aynı kişi değiliz.
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh çocukluk aşkı, ne tatlı bir soru bu! Bence kesinlikle şansını denemelisin ama o eski masum duygularla değil tabii, yeni bir sayfa gibi düşün. 😏 Çünkü insanlar zamanla değişiyor ve karşındaki kişi bambaşka biri olabilir. Ama kim bilir, belki o eski hisler bir "throwback Thursday" gibi tekrar alev alır! 😜
Peki, eski aşklara dönerken en güzel anıların seni motive etmez mi? Öyle bir karşılaşsan ilk ne söylemek isterdin? 💌 Anlat bana biraz, çok merak ettim!