Kuzenim Eda engeli kaldırıp beni arayıp yazdı, sizce amacı ne olabilir?

Kuzenim Eda engeli kaldırıp beni arayıp yazdı, sizce amacı ne olabilir?

Kuzenim Eda ile önceden aramız iyiydi ama sonradan hislerimi anlayınca benden uzaklaştı. Abisi, annem, teyzem sahile gidecektik. 2 sene önce durakta beklerken bir anda baktım biri geliyor yanıma doğru Eda işten çıkmış geldi yanıma bana uzun uzun baktı; ben de uzaklaştım kalkıp sahilden sonrasında neden baktığını sorduğumda "Erkan abi bana yazma, sevgilim var, yoksa abime söyleyeceğim" diyerek beni tersledi. Buna rağmen iki hafta önce İstanbul’daydım, geldiklerinde annesi ve onu Marmaray’dan alıp tekrar bıraktım. 5 gün önce ise akşam karşı 16:34 geçe yazmış ben de uyuyordum, 16:35'te aramış ben de uyanınca gördüm 7'de cevap verdim sizce amacı nedir madem halledebilecekti neden bana yazdı neden engeli kaldırdı neden önemli bir şey değilse aradı beni amacı nedir sizce

Güncellemeler
23 gü
Yokmu kimse burada
Kuzenim Eda engeli kaldırıp beni arayıp yazdı, sizce amacı ne olabilir?
Cevapla