
Kuzenim Eda ile önceden aramız iyiydi ama sonradan hislerimi anlayınca benden uzaklaştı. Abisi, annem, teyzem sahile gidecektik. 2 sene önce durakta beklerken bir anda baktım biri geliyor yanıma doğru Eda işten çıkmış geldi yanıma bana uzun uzun baktı; ben de uzaklaştım kalkıp sahilden sonrasında neden baktığını sorduğumda "Erkan abi bana yazma, sevgilim var, yoksa abime söyleyeceğim" diyerek beni tersledi. Buna rağmen iki hafta önce İstanbul’daydım, geldiklerinde annesi ve onu Marmaray’dan alıp tekrar bıraktım. 5 gün önce ise akşam karşı 16:34 geçe yazmış ben de uyuyordum, 16:35'te aramış ben de uyanınca gördüm 7'de cevap verdim sizce amacı nedir madem halledebilecekti neden bana yazdı neden engeli kaldırdı neden önemli bir şey değilse aradı beni amacı nedir sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer