Sevgilim 14 Şubat öncesi beni engelleyip sonra yazdı, sizce niyeti neydi 😕?

Beni 14 şubattan 1 gün önce engelledi, konuşma sırasında oldu bu olay ,14 şubattan bir gün sonra napıyorsun yazdı. Bende 14 şubatta kiminle birlikte olduysan kime yazdıysan ona git dedim , küfür eden sensin dedi, tek bir küfür dahi etmediğim halde engelledin yazdım, görüldü attı 2 gündür o da yazmıyor bende

Sevgilim 14 Şubat öncesi beni engelleyip sonra yazdı, sizce niyeti neydi 😕?
Cevapla