Yuvasını bilen, edebini bilen, adabını bilen, her koşulda evlilik nedir bilen kadınlar kaldı mı, iffetli kadın kaldı mı, saçma sapan heyecan arayışına kendini aşk oyunlarına vurmayan kadın kaldı mı
25 gü
Yuvasını bilen, edebini bilen, adabını bilen, her koşulda evlilik nedir bilen kadınlar kaldı mı, iffetli kadın kaldı mı, saçma sapan heyecan arayışına kendini aşk oyunlarına vurmayan kadın kaldı mı
Kalmadı valla çoğuna bakıyorum hayatları yalan olmuş geçen gün birisine bir sebepten dolayı istek attım halbuki onu tanıyan hangi kıza sorsam o erkeklerin takip isteğini kabul etmez diyor 244 e yakın takipçisi vardı çoğu da erkek kime güveneceğiz valla ya boş boş işler yok heyecanmış yav heyecanını yaşa eşinle aynısı erkekler için de geçerli
Evet zar zor kabul ettirdim ve normalde kimsenin takipçisi beni ilgilendirmez ama kızlar o kadar anlatınca yok o erkeklerin isteğini kabul etmez şöyle yapmaz diye demekki herşeye inanmamak gerekiyormuş
@Üyeyok7 yani benim gibi erkek Lere
Dışarıda gördüğün insanların çoğu bu evlenip yuva kurma amacı olmayan kişiler. E böyle bi amaç olmayınca kural tanımaksızın gününü gün ediyorlar. Erkekler de kadınlar da böyle yani. Artık bulmak çok zor kardeşim
Merhaba! 🥰 Bu soruya direkt olarak "kaldı mı" diye bir cevap vermek biraz zor, çünkü herkesin kendi değerleri ve öncelikleri var biliyorsun. Ama bence kalbinde yuva kurma isteği, saygı ve sevgi barındıran, değerlerine sahip çıkan birçok harika kadın var etrafta! ❤️ Önemli olan doğru kişiyi bulmak ve birbirinin kalbini anlamak değil mi? Sence bu konuda en önemli şey ne? 🤔
Cevap
1Cevap
Yani herkes dengini illaki bulur ama sever mi o muamma nasipten öte yol yok.
Bence şey yok kendini taşıyan insanlar çok az
bir ton mevcut, yarın sabah dışarı çıkayım en az 10 tane bulurum
tipleri 10/10 değil ama
@Üyeyok7 hayır elde tutmak diye bir şey yok heyecan aramayan ilgi salağıı olmayan kadın ne güzel olursa olsun sorun olmaz
Asalakk kadınlar kral onlar aklı başında bir kadına hipergami işlemez
Kıymet bilinmiyo emin ol
Nereden biliyorsun
Kendimden şu an erkekler dört dörtlük arıyo afedersin bi ayağımı yıka demedikleri kaldı hiç bişey yaşamadım hiç değer vermediler nerde paraya tapan var karaktersiz bana denk geldi memur ol maaşlı ol diye baskı yapan erkekten bi cacık olmaz
Peki hiç bir erkekle en ufak bir şey yaşadınmı
Ve maddiyat odaklı baskı kuran insanlarmı oldu
Yanaktan öpme el tutma yani zaten hep dışarda görüşürüm çok paracı erkekler ben sana söyliyim hiç kadınlara laf yapma
Evet daha görüşmeden bile durumları çok iyi evi olan bile bari gardiyan olsaydın memur ol ya da evlenirsek çalışan istiyorum diye darlama baskı para getir diye darlayan erkekten olmuyo
Ama ne bilim geçmişi olsun istemiyorum bir kadının yani ne bilim kıskanıyorum gibi hissediyorum
Valla aile kızıyım eğitimliyim bişey yaşamadım ama hiç önem veren bi erkeğe denk gelmedim şunu bunu giyme diyenleri de dinledik gene olmadı erkekler çok dört dörtlük istiyor işte sadece senin gibi bunlara önem veren kalmadı millet paraya tapıyo
Bide ben sosyal medyada kullanmıyorum hiç değer veren olmadı bunlara
Devir değişti desene
Niçin değer verilmez aklı başında Bir erkeğin ilk değer verdiği tek şey o olmalı
Evet ya da bana karakter yoksunu insanlar denk geldi
Siz neye bakarsınız
Ya hoşlarına gitti öyle olmam ciddi düşünürek konuştular ama laf söz dinliceksin onu giyme dışarı çıkma tamam dedim hep memurlardı sende memur ol eve iki maaş girsin ailem memur istiyora döndü olay
Artık çoğunlukla kadınlar tanımak için çok fazla erkek konuşuyormu kötü bir şey gibi hissediyorum
Maddiyat önemli ama böyle de bir kadına denmez ki
ya da en azından çalışan istiyorum diyor mesela tamam diyorum hayat müşterek ben yorgun olurum bi erkekte bi elektirik süpürgesi tutabilir yediği içtiğini makinaya koyabilir diyorum eskiden annelerimiz hem çalışıyodu hem bebek bakıyodu hem yemek hem temizlik diye mesaj geliyo mesela bende o eskidendi kölelik devri bitti yazdım yol verdim 😀
Valla ben çalışmayı düşünmüyorum benim de tek kriterim bu çalışırsamda bir çocuk istiyorum ona birikim amaçlı bir iki sene evlilikte çalışıp çıkmak
Haklısın ama karşına çıkanlar galiba değişik insan mış
Ya hepsinin derdi eve iki maaş girsin rahat yaşam falan bir de tek çocuk olunca erkek anneleri sen memursun memur bul falan öyle akıl veriyorlar dört dörtlük istiyorlar araba eskirse değiştiririm tatile daha rahat gideriz lüks yaşamı rahat yaşamı sevdim diyen nerde varsa öyle denk geldi zengin ya da böyle memur iyi maaşı olan kadın peşinde şu an erkekler herşeyi istiyolar da ben niye evleniyim o zaman kocalık görmiceksem bi kişi tüm sorumluluğu alırsa o kişi mutsuz olur diyorum eskiden annelerimiz hem çalışıp hem temizlik yemek yaparmış 😀
Sınırsız kriterleri var erkeklerin erkek demeye bin şahit ister eve para getir çalış sende diye direten erkekten evlilik koca olmaz
Yani zengin biri değilim keşke bir evim olsa yani benim kadınım evde dursun ben essekk gibi çalışır yine bakarım bir evim olsa keşke
peki aynı şeyi erkekler için soruyor musun?
Soruyorum
Yani
Kalmıştır
Kendini kandıran insanlar çok fazla örneğin bir kadın olarak ilgi delisi isen aynı zamanda Duygu kazanmak için hayatında biri var iken başka erkeklerle konuşma oluyorsa bunu duygu kasmak için aynı zamanda vücudunu gösteren Bir kadın ise yine duygu kasmak yani bu tür kadınlardan eş olmaz
Hayır genel anlamda demek istedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?