Delireceğim artık. Yeni gelin evinde, daha gelin evde kalmadan kalınır mı?

Kaynanamlar kına için İstanbul'a gelecek. Oğlunun evi dururken onlarla araları bozuk diye gelip daha benim kalmadığım evde kalacaklar üç kişi geliyolar, nişanlım zaten orada kalıyor toplam dört kişi. Şimdi bir de başıma icat çıkardılar bir tane daha bekar erkek abisi var o kalacakmış. Adamın pasaklı olduğunu zaten nişanlım anlatmıştı ve adam aylardır orada burada kalıyor kalcak yeri yok. Evime gelse çıkmaz. Ve otel mi burası ya daha ben kalmadım. O kalırsa yüzük atarım dedim nişanlıma. Çok sinirlendim hiç kimse müsaade etmez kaynanamlara bişey demedim İstanbul'da yaşayan adam niye evimde kalsın ya ayrıca hiçbir emeği geçmedi bize.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. Sesimi çıkarttım bu sefer de iş bitti dediler.
Delireceğim artık. Yeni gelin evinde, daha gelin evde kalmadan kalınır mı?
Cevapla