Doğum yapınca evimizde sürekli yatılı misafir olacak. Eşimle baş başa kalamayacağız 🥺?

Bebeğim 7-8 hafta sonra doğacak. Doğumdan sonra da kaynanam ve annem dönüşümlü olarak bizde kalıp bebeğime bakacaklar (işe döneceğim için). Ben şimdiden eşimle özel hayatımızı çok kafama takıyorum. Hiçbir özelimiz kalmayacak, evde sürekli yatılı misafir olacak. Bakmaları güzel bir şey, minnettarım ama biz hiç baş başa kalamayacağız. Kendim de eşime düşkün biriyim. Sürekli yaklaşırım, öperim vs. Bebek olunca ve işe başlayınca ayrı bir stresim olacak. Bu stresle beraber bir de eşimle aramıza mesafe girecek. Bu duruma nasıl alışacağım 🥺? Daha 11 aylık evliyiz, zaten hamilelikten dolayı birçok şeyin tadını alamaz oldum erkenden. Ne olacak, bu durumu yaşayan var mı? Siz ne yaptınız 😐?
Doğum yapınca evimizde sürekli yatılı misafir olacak. Eşimle baş başa kalamayacağız 🥺?
Cevapla