Kocamın ailesi kis boyu bizde kalmak istiyor, bebekle bu kadar misafire katlanmak zorunda miyim?

Arkadaşlar selam. 3 yıldır evliyim eşimin ailesi Ankara 'da köyde yaşıyor. Kışları antalyaya gelip 4 5 ay kızlarında kalıyorlar. İlk evlendigim yıl 1 aylık evliyken bize geldiler 1 hafta 10 gün kaldılar gittiler 10 gün falan kızlarında kalıp bidaha geldiler falan filan. Yani kışı bir koşturmaca içinde geçirdik. Kalmadıkları günlerde bile bizi alıp misafirliğe götürdüler hep bir koşturma bizi çok bunalttılar. Eşimle kavgalarımıza sebep oldu bu yorgunluk zaten eşim vardiyalı çalışıyor. Balayindan geldim daha valizim ortadaydı gorumcem kocası ve bebeğiyle gelip kaldi sürekli. 10 dk mesafede oturuyor her geldiğinde yatıyor. Anlıyorum samimi olmak istiyor oluruz sıkıntı degil ama dur yani bi ayipdir yeni evlenmisiz daha eşsalarim bile tam yerlesmedi beni o kadar korkuttular ki ilk baştan bende artik istememeye başladım. Bende işten geliyorum mesela uzanmak istiyorum uzanamiyorum falan dert yani. geçen sene ben çalışıyordum ve evimde kedi vardı bana gelmediler cok rahattım. Ama bu yıl doğum yaptım doğum iznindeyim şu an. ekimde geldiler nisana kadar burdalar. Bendede parça parça toplam 20 gün kaldılar. Bir keresinde 1 hafta kalıp giderken haftaya geliriz diyerek gittiler ve ben buna çok uyuz oldum. Sanki bir rutin oturtmaya çalışılıyor ve bu böyle giderse cocuk sevme bahanesiyle bende de aylarca kalacaklar gibi hissettim. Ve misafirim gelecek diye kabul etmedim gelmek istediklerinde. Peki misafirden sonra geliriz dediler bende arayıp çağırmadım. 2 3 hafta idare etti bu yalan beni ama sonra gene gelip 1 hafta kaldılar. Sizceeee ben vesevesemi yapıyorum bende Cook uzun süre kalmiyorlar sonuçta. Yoksa böyle düşünmekte haklimiyim (İlk evlendigim yıl çok zorluklar yaşadım ondan tecrübeliyim) mesafe koymak için erken mi? Bebeğim daha 4 aylık emziriyorum kp hep salonda dibimde işi gücü yok yatıyor akşama kadar tv sesi vs çok bunaltıcı. Yaşlı değiller bu arada muhtaç değiller asla. Orası soğuk diye kalıyorlar sadece. Birde pintiler gidip gelmek sık olmasın bi gelmişken aylarca kalalım kafasindalar. Ama insan hiç mi karşısındakini düşünmez. Neyse siz olsanız napardiniz bende daha 20 gün kaldılar ama çoğalır diye korkumdan bu telaşım yoksa aile yani tabi gelsin kalsın. Karşındaki insan sınır bilmeyince maalesef istemesende böyle düşünüyorsun işte. Vicdanen rahatsız olduğum nokta şu ki "ailedir gelsin sık sık kalsın ne olacak" diye mi düşünmek gerekir yoksa herkes rahatsız olur mu? Bu arada benim babam rahmetli oldu annem yalnız ama benle yaşamıyor yani ozaman oda benle yaşasın niye kira veriyor boşuna? Bi ara annemle dubkex bir eve çıkmayı düşündük sadece düşündük ciddi degildik cok. Eşim pek olmaz gibi sesler gider birbirine falan dedi. Haklı ama empati yapınca ven annemle yaşarım ne olacak sanki diyorsam onun ailesini de istemem lazım. Gerçi durumlar farklı benim annem yalnız ve biz yasasakda dublex bir evde herkesin alanı ayrı şekilde yaşamayı düşündük.

Güncellemeler
4 ay
Çözüm buldum galiba. Bebeğime uyku eğitimi veriyorum akşam 8 de ışıklar kapanacak tv kapanacak. Gündüzleri tv açılmayacak evde. zaten bebeğim için bunu yapmam lazım.
Kocamın ailesi kis boyu bizde kalmak istiyor, bebekle bu kadar misafire katlanmak zorunda miyim?
Cevapla