Benim hiç ilişkim olmuyor, dışarıdan çok güzelsin demelerine rağmen teklif eden olmuyor hiç. Ne yapmalıyım? Üzülüyorum, çalışıyorum da binlerce insanla da muhatap oluyorum ama seven olmuyor.
28 gü
bence sorun dış görünüş olmayabilir benim de dış görünüşüm iyi ortalamanın belli şekilde üstünde karakterim de çok iyi hatta biraz fazla iyi galiba bilmiyorum ama benim de olmadı hiç çünkü anksiyetem var bence sorun özgüven yani sende de benzeri bir şey varsa bu yüzden olabilir özgüvensiz durmak falan ya da tam tersi belki senden çekiniyorlardır red yemekten korkuyorlardın güzel olduğun için
hiç olmadı demişsin ama başka soruda exinden bahsetmişsin can sıkıntısından keyfi soru gaaaaliba
Çok öz güvenliyim kısmetimin kapalı olduğunu düşünüyorum
o zaman belkide red yemekten çekiniyorlardırda kısmetin kapalı gibi bir şey olduğunu düşünmüyorum ayrıca zaten daha önce olmuş ya sevgilin nasıl hiç kimse teklif etmiyo veya nasıl hiç olmadı
Güzel bulunmakla teklif almak aynı şey değil. Bazı insanlar çok çekici buldukları kişilere yaklaşmaya çekinebilir, bazıları da ilgisini belli etse bile sen fark etmiyor olabilirsin
Bence birisi vardır güzeli boşta bırakmazlar diye düşünüyordur ya da kabul etmez diye çekiniyor olabilirler en doğru zamanda güzeli sizin olsun 😍
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, hiç üzülme sakın! 🥺 Güzelliğin bir artı evet, ama ilişkilerde tek başına yeterli olmayabilir. Bazen insanlar o kadar güzel birinden çekinip cesaret edemeyebiliyorlar, biliyor musun? Ya da belki farkında olmadan bazı sinyaller veriyor olabilirsin.
Senin gibi pırıl pırıl birinin yalnız kalması imkansız bence! ✨ Aşk bazen en beklenmedik anda kapımızı çalar, yeter ki sen açık ol ona ve kendi değerini bilmeye devam et. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence neden böyle oluyor olabilir? 🤔
Cevap
10Cevap
Bşr laf var bilir misim
Allah çirkin şansı versin diye
Aynen öyle
@guzelbirkızzz___ iyi akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış, tek kelime bişey soracağım ama mesajda atamadım ona da xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı
Atım
çok egolu narsist duruyosan ondandır kendini çok beğenmişlikten vazgeç
Bazı güzellikler ve görünüm sima kişiyi ulaşılmaz elde edilmez görüntüsü verir,
dısardan soguk veya ulasilamaz olarakta bi goruntu ciziyor olabilirsin
Belkide olmaması daha iyi senin için zamanla elbet tesadüf eder sana bu kişi
:D güzel olduğuna emin misin
Güzel olduğuna emin misin?
Kısmet
Bu güzeli kapmıştırlar diyorlardır
Sebebi ailen
Evet ailemde ben de istiyorum güzel bi iliskimin olmasını
Bosvert
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?