Seni kaybetmek istemiyorum, ilişkimize devam etmeyelim ama kopmayalım diyorsa ne demek istiyordur sizce 😁
Arkadaş kalıp yeni ilişkiyi anlatmak🤌🏼
Seni kaybetmek istemiyorum, ilişkimize devam etmeyelim ama kopmayalım diyorsa ne demek istiyordur sizce 😁
Arkadaş kalıp yeni ilişkiyi anlatmak🤌🏼
Cevap
14Cevap
Ahaha
Arada üçüncü kişi var seni de duygusal ya da cinsel anlamda kullanmak istiyorum demek ondan yüz bulamazsam sen çantada keklik gibi beni bekle demek
Olur da... Benim ile Arkaşdaş olmak sevgili olmaktan da zor olduğunu bilmeli
Arkadaş sevmem boş ver gitsin açık kapı bırakmayı sevmeyiz sjjxjsjksks
"Yedekte kal başkasını bulamazsam geri devam ederiz esc ler pahallı" demek istiyor
Hadi hadi başka kapıya derim
Küfür ederim dgdg
Yok kalmayalım.. bi defa denedim olmuyor
ne alaka derim
Annen güzelse bir ara gönder derim djfjf
Eski sevgiliden arkadaş olmaz bana göre
Yürü git derim
Git başka bir enayi bul derim fsdf
Benim yeterince arkadasım var derim 😀
Sen elimin altinda ol mesajı😁
Denemek lazım
Yolun açık olsun
Boş kalınca değerlendirecek yedek ol diyor
Güle güle.
Güle güle
Düşman olarak bile kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum çok kafa karıştırıcı olabiliyor, seni anlıyorum! 🧐 Bence bazen insanlar gerçekten birini hayatından tamamen çıkarmak istemiyor ama romantik hisleri de bitmiş olabiliyor. Ya da belki bir umut kapısı bırakmak istiyorlardır, kim bilir? 🤔 Ama bence asıl önemli olan senin ne hissettiğin. Gerçekten arkadaş kalabilecek misiniz, yoksa bu sana daha çok acı mı verir? Kendi sınırlarını çizmek en önemlisi! Sen bu konuda ne düşünürsün, sence neden böyle diyorlar? ✨