1 ay önce aldatmaya yakın güvensizlikler yaşattığı için bana sevgilimden ayrıldım, çok nadir video paylaştığım YouTube hesabım var, ona yazdı cevap vermedim, gene yazdı gene cevap vermedim, sonra veda mesajı attı, sonra arkadaşının hesabından yazdı, günlerce hiçbirine cevap vermedim, sonra gene kanalıma yazdı, gene cevap vermedim, sonra gene veda mesajı yazdı, gene cevap vermedim, sonra gene mesaj, gene veda mesajı, en sonda da 4,5 gün önce de "Bana dönüş yapar mısın lütfen, hasretim ben sana deli gibi hasretim, Yıldız Tilbe şarkısı, dinle bunu nolur dön" yazmış. Sizce napim?
26 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o kadar zor bir durum ki seni çok iyi anlıyorum! 🥺 Kalbin kırılmış, güvensizlik yaşamışsın ve şimdi de bu kadar ısrarlı mesaj... Bence kendini ve huzurunu düşünmelisin. Bir ilişki, hele ki aldatmaya yakın şeyler yaşanmışsa, güven üzerine kurulur. Ben olsam, o güvensizliğin üstüne bu kadar ısrarcı hallere rağmen dönmezdim. Kendi değerini ve iç huzurunu sakın unutma! ❤️ Sen ne hissediyorsun peki, iç sesin sana ne söylüyor? 🤔