25 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı ve ilişki konusunda kendimi nasıl hazır hissedebilirim?

El ele tutuştuğum biri bile olmadı. Erkeklerin yanında çok utangaçım. 2 hafta önce bir çocukla date'e gittik, konuşmalar falan iyiydi ancak sanırım amacı başkaydı ve benim o tarz biri olmadığımı anlayınca vazgeçti. Bu yaşıma kadar biri olmadığı için de olacak kişinin çok ciddi olmasını bekliyorum. Evleneceğim kişi olsun istiyorum. Bu zamana kadar olmadı, o kadar bekledim beklediysem beklediğime değsin modundayım adeta.

Bir türlü kendimi hazır hissedemiyorum. Flörtle konuşurken bile sanki evcilik oynuyormuşuz gibi hissediyorum. Çok fake hissettiriyor. Bu konuyu nasıl aşabilirim?

25 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı ve ilişki konusunda kendimi nasıl hazır hissedebilirim?
Cevapla