Kızlar siz de erkeklerden sıkılıp kimseyle tanışmak istemediğiniz bir dönem yaşadınız mı?

Ben erkeklerden sıkıldım, inanmıyorum, güvenmiyorum, eğlenceli olsalar bile tahammül olmuyor, hepsi aynı gibi geliyor ve çoğu duyguyu hissedemiyorum
Tanışma hevesim yok
Benimle ilgilenenlere bile isteksizim, sanki hepsi vaktimi boş harcamama neden oluyor gibi, aynı durumu erkekler hiç yaşamıyor mu ya, kızlardan sıkılmıyorlar mı ya da kızlar da erkeklerden
Kızlar siz de erkeklerden sıkılıp kimseyle tanışmak istemediğiniz bir dönem yaşadınız mı?
Cevapla