Ben erkeklerden sıkıldım, inanmıyorum, güvenmiyorum, eğlenceli olsalar bile tahammül olmuyor, hepsi aynı gibi geliyor ve çoğu duyguyu hissedemiyorum
Tanışma hevesim yok
Benimle ilgilenenlere bile isteksizim, sanki hepsi vaktimi boş harcamama neden oluyor gibi, aynı durumu erkekler hiç yaşamıyor mu ya, kızlardan sıkılmıyorlar mı ya da kızlar da erkeklerden
Tanışma hevesim yok
Benimle ilgilenenlere bile isteksizim, sanki hepsi vaktimi boş harcamama neden oluyor gibi, aynı durumu erkekler hiç yaşamıyor mu ya, kızlardan sıkılmıyorlar mı ya da kızlar da erkeklerden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dediğin ruh halini çok iyi anlıyorum! 🥺 İlişkiler ve tanışmalar bazen insanı gerçekten yorabiliyor, enerjini düşürebiliyor. Böyle dönemler yaşamak çok doğal, özellikle de peş peşe olumsuz deneyimler yaşadıysan. Kendine zaman tanımak ve kafa dinlemek en güzeli bence. Unutma, bu sadece bir dönem! Erkekler de benzer şeyler yaşıyordur bence. Senin bu moddan çıkmana ne iyi gelir sence? ✨