Okuyun oğlum neden olmuyo bi size anlatayım fakirsiniz ya net sebebi bu evet paranız güzel giyime spora beslenmeye iyi bir eğitime dolayısıyla güzel bir işe hiç yetmedi süründünüz ya yıllardır 12 saat işlerde çalıştınız haftanın 5 günü izinlerde evdeydiniz ve ayın son 15 günlerini hep açık olarak geçirdiniz niye çünkü fakirsiniz ya dur şimdi burada eee diğer erkekler var hani bu zengin site çocuğu Berkecanlar hani o güzel giyinen haftanın 4 günü spor salonunda olan altında arabası olan herifler aha çekk oğlum ayağını aha bunlar kızlarla işte kızlar bunlara veriyo sizde 31 tamam
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bro tamamen öz güvenle alakalı bide dediğin gibi maddiyat önemli
Ne öz güveni aga tavuk göğsü 30 tl anasını satayım
Sen bi gizliden çıkta o laf ettiğin erkekler sana göstersin bacaklar tam nerden kırılır
Ahhaah erkeksin demi sen
Hayır ama yazarken içten içe bir titrediğini hissettim
Mantık dışı yorumlar..
Hadi ordan anladın sen
Ablacım derdin ney
Neyin hıncı bu yazı?
Hınç değil bu ülkenin gerçekleri
Tamam da hakaret etmişsin insanlara resmen
Yav hakaret etsen ne olcak etmesen ne olcak kızlar hakaret etmediği için mi onları yok sayıyo yoksa yok saymakta bi hakaret biçimi olduğu için mi
Hayatında kaç tane kız istiyor ona bir karar versin bu kişi normal bir ilişki istiyorsa sanki normal ilişkisi olan herkes sporcu ve zengin mi? Playboy olmaya çalışıyorsa bilemem. Normal bir sürü adamın sevgilisi var. Biraz ütopik bu verdiğin özellikler.
Sen detayı okumamışsın okusan zaten seninkinin bir ütopya olduğunu anlardın normal erkek olayı bu ülkede bitmiştir normal erkek olmak demek artık lükstür
Hayır gayet de okudum ama sen benim dediğime cevap vermiyorsun. Normal bir ilişki isteyen adamın bunlara sahip olması gerekmez. Ama gözünüz o kadar daha fazlasındaki her şeyin en iyisi olsun bir sürü kıza sahip olun istiyorsunuz o zaman tabi ki bunlar önemli. Bu insanlar zaten seni sevmeyecek özelliklerin için peşinden koşacak koşarsa. Ama ben çok görüyorum adam zengin de değil yakışıklı da değil gayet sevgilisi oluyor tamam peşinden kızlar koşmuyor doğru ama sevgilisi oluyor. Senin dediğin gibi sevgilisiz kalacak tek erkek özgüvensiz ve silik erkektir. Gerisi yolunu bulur.
Ya bugün hangi asgari ücretli erkeklerin sevgilisi var Allasen hadi inşiat işçisine kız bakıyo mu ya da bi garson yav bakmayı geç bu herifler hafta sonu bi yere çıkıp ortam bile yapamaz nerden kız görcek yav bi tanıdığa bana kız bulun evlenek dese çıkmaz kız veren de çıkmaz olay yine para olay yine ev araba maaş ha aşırı genetik iyiyde tipi ona bi şey demem
Abicim var gayet ben biliyorum adam gayet düzgün konuşmayı biliyor ve var. Öyle dersen şu an herkesin ekonomisi berbat ama sevgilisi olan bir sürü adam var. Gerekirse sosyal medyadan tanışıyor gene de buluyor. O olmazsa diğeri illa birisi denk geliyor. Kadın da düzgün biriyse zaten kendi parasını kendi ödüyor oluyor bitiyor. Ağzı laf yapan özgüvenli adam yalnız kalmaz tamam senin dediğin gibi peşinden kızlar koşmaz ama yalnız kalmaz. Görücü üsülü mü kaldı ki? Artık çoğu insan sosyal medyadan tanışıyor zaten. Adamın tipi iyi olmayabilir orta karardır ama konuşmayı biliyordur olur. Var çevrenden tanıdığımız çok bu adamların nesini beğenmiş diceğimiz adamlar ya evli ya sevgilisi var. Baksan tüm gün evde yatıyor tembel tipi de desen hani iyi de değil kadın aşığım diyor başka bir şey demiyor. Ne yaptıysa kadına bilmiyorum. Zaten bunlar olmasa kadınlar da evlenemez erkekler de.
Hayat tecrübelerime dayanarak söylüyorum katılmıyorum mümkünatı yok hayal ürünü şeyler ben zaten detayda yazdım ha sosyal medyadan bi kızı etkilemekte zordur her şey görüntü ve şekildir ona göre kız senle konuşur ya da konuşmaz
Ben de hayat tecrübelerime göre konuşuyorum ki zaten burada kadın olan benim sen değilsin. Çok arkadaşlarım da uzaktan gördüğüm bildiğim insanlar da var. Bazı insanlar kendini satmayı biliyor. Bu sebeple başarılı olabiliyorlar. En baştan ben kaybettim diyen insanin zaten başarılı olmasının imkanı yok. Ben senin dediklerin tamamiyle geçersizdir demiyorum ama en yüksekte her şeyin en iyisine sahip olan insan zaten bunun için çabalamaz ona hep gelir. Bunun için çabalayıp elde edenler hep böyle ağzı laf yapan özgüvenli espritüel tipler. Gerisi olmasa da gayet sahip oluyorlar sevgiliye. Benim de gördüğüm bildiğim bu.
Bak şimdi sana bi erkek tanımı yapayım haftanın 7 günü olcak bu sabah iş 12 saat çalış akşam gel eve uyu bu kadar kaldı sana izin günleri paranda az olcak zaten kira 1 800 anasını satayım neyse o izin günü bi kızı görme şansın sıfır neden çünkü ortam lazım peki ortam için ne lazım araba lazım gezme tozma güzel mekanlar lazım peki sen bi erkek olarak bunu kendi hayatına sağlayamadığında ne olur cevap basit evde durursun ya da en yakın kafede iki kahve içer dönersin bu adamların hayatı hep böyledir fakirler işte bi de diğerleri bunlar zaten iş güç az bilir gezer tozar arabaları vardır flan olay hayat tarzı tarzı olan kız bulur olay bence basit
Tamam evet çok çalışan adamın zamanı az olur. Tek mi yaşıyor o parayla? Ailesiyle oturuyordur muhtemelen. Ailesine sadece destek olur parasının tümünü vermez ona kalır ki asgari ücret 4.250 lira oldu. Adamın haftasonu da mı yok? İllaki vardir cumartesi pazar. O günlerde arkadaşıyla çıkar gider istediği yere gene bulur tanışacak kız. Senin karşılaştırdığın tiplerle bu adamın bir olma ihtimali yok. Zaten karşılaştıdığın iki tipte aşırı zıt tipler. Elbette diğerinin daha çok zamanı ve ortamı olacak bunu kim inkar edebilir ki? Onun zaten böyle bir derdi olmaz. Ama bu adamı Birisi tanıştırır arkadaş ortamından öyle tanışır gene olur. Senin dediğin şey hiç olmaz imkansıza çıkıyor imkansız değil yani. Diğeriyle karşılaştırıyorsun ama o adam zaten kim bilir kaç tane olur. Bizim aradığımız sevgilisi olur mu olmaz mı? Cevap olur. Yedi gün çalışan kişinin olmayabilir tamam çok zor. Ki öyle insan da zaten daha az. Ama beş gün çalışsın haftasonu onun olsun o sefer olur. Kimlerin kimlerin sevgilisi var ya. Görmesek haklısın dicem. Ki haklılık payın var ama çok net konuşuyorsun hiç olmama ihtimali yok.
Arabası onun olmaz arkadaşının olur. Hadi o da mı olmadı. Gene bir şekilde gider bildiği ortamlara. Tabiki bu dediğim parasız olacak iş değil ama biraz kalıyorsa haftasonu ona yapabilir.
Asgari ücret 4 bin oldu ama geçen yılki alım gücüne bakarsak 2800 tl lik alım gücü oldu yani değişen bi şey yok ve kimlerin kimlerin sevgilisi oluyo biliyorum üniversite ortamları flan zaten orada herkes bi yalnızlık içinde oluyordur ortam falan para flaan çok önemli değil neyse anlaşamayoruz ama şunu bil az maaşlı adamların çoğunun normal kız arkadaşı da yoktur çoğu hepsi erkek ortamında yaşarlar
‘’ oluyordur ortam para falan çok önemli değil’’ dediğin yerde benle anlaştın. Gerisi önemli değil. Olan da var nasıl olsa benim olmaz diyip olmayan da evet anlaştık o konuda.
Ama üniversite için geçerli orada zorunlu bir insan kalabalığı var istemesende ortam olur ben şehirde küçük bir ailede olan işçi erkekler diyorum ikisi farklı burada belirli kapitalist özelliklerin fazlaca gelişmiş elit birine bürünmüş olmak lazım ortam kızların ilgisi anca böyle olur tabi köyde yaşanmıyorsa
Anladım. Zor olabilir ama imkansız da değil diye düşünüyorum.
Yani imkansıza yakın tabi genetik tip olarak iyi olmak işi değiştirir yoksa hobilerin olmalı vucudun flan iyi olmalı gezen uçan kaçan biri olmalı tabi bu konularda da para devriye giriyo yoksa benzinlikteki elemanlar gibi bütün güç çay içer yumurta kırar yersin kahvede
Gezen uçan kaçanla nerde düzgün ilişki yaşanır? Tipi iyi olmasa da diyorum ki ağzı laf yapiyorsa oluyor bu lafımı unutma illaki göreceksin.
Sen erkek olmadığın için pek anlayamıyorsun ama sana şöyle söyleyeyim kız görcek ortamları olamaz laf olsun sana şöyle söyleyeyim ben 28 yaşındayım mesela ama hiç sevgilim olmadı açıkçası normal bi kızla yarım saat muhabbet etmemişimdir ha para olsa üniversiteye gitseydim tabi olurdu ha şimdi evlenmeye kalksan o da olamaz bugün gelinen noktada para yine önemli
Bak ben sana önemli değil demiyorum. Elbette haklı olduğun yönler var ve onlar da ben sana hep hak verdim. Ama senin söylediğin hiç olamaz cümlesi doğru değil. Eğer öyle olsaydı sadece ve sadece senin dediğin tiplerin sevgilisi olurdu ve biz de derdik ki evet böyle. Ama görüyorum duyuyorum biliyorum. Şimdi bunu bildiğim halde neden tamamiyle hayır olamaz diyeyim ki? Kendini sevdirebilen çok insan var. Bu insanların peki hiç mi özelliği yok? Yakışıklı değiller paraları yok ama onları sadece kalbi için mi seviyorlar hayır. Ama adamlar özgüvenli, adamlar komik, adamlar girişken ardına bakmıyor kendini senin gördüğün yerden görmüyor. Bu adamlar elbette paraları senin dediğin miktarda olmadığı için peşlerinden deli gibi kiz koşmuyor bunu da kabul ediyorum. Ama kendi kendilerine yollarını buluyorlar ve oluyor. Peki sence senin sevgilin olmamasının tek sebebi para mı? Üniversite ortamına giripte hiç sevgili yapmadan çıkan adam var. Bunu da görüyoruz.
Açıkçası hiç dediğin tiplere denk gelmedim benim arkadaşlarımda sap tipler çoğu fakir ordan yola çıktım ama altlarında araba olsa mekan gezseler kıza bi şeyler ısmarlamak isteseler güzel sohbet tabi sohbet flan ilerler bi yere davet ederler gezdirirler flan bi yere bağlanır illa kızla tabi bu kadar hayatı biliyorum ama daha ehliyeti olamayan sürekli toplu taşıma araçlarını kullanan elemanların da bi havası da bi neşesi de kalamayacağı için doğal olarak gittikleri mekanda da kızı eğlendirecek sonra da muhabbeti ilerleyecek bir yere pek davet edemezler diye düşünüyorum ki büyük şehirde de konfor araç vesaire şart tabi
Hatta bu konuda youtu. bei da getir kuryecisinin bi röportajı vardı direk yaz çıkar adamı dinle bana hak vereceksin başka bu konuyla ilgili bi şey demek istemiyorum ama zengin erkeklerin oturduğu yerlerde çok çalıştım adamlar daki kız bolluğu baya yılda 20 falan ve sevgili nasık yapılır diye düşündüklerini bi 5 dk dahi olsa sanmıyorum
Arkadaş çevren de negatif düşünce tarzına sahip anladığım kadarıyla. Bir cafede hiç bir kız direk bir şey ısmarlama kabul etmez zaten. Dediğin şeyler de haklılık var ama parası olup konuşmakta zorluk çeken adamlar da var. Biraz olumlu özelliklerinize yatırım yapsanız illaki olacaktır. Senin dediğine göre sadece arabası olan erkeklerin sevgilisi oluyor çünkü. Aslında ortamında sevgilisi olan birileri olsa onlar o kızın arkadaşları falan bir şekilde ortamda seni de tanıştırırlar. Hiç yok mu mesela çevrenden tanıdığın? Bence sizin probleminiz paradan ziyade hep aynı sorundan muzdarip kişilerin bir arada olması. Keza bu kızlarda da var sevgilisi olmayan kızlar hep diğer kendi gibilerle takılıyorlar ondan hep öyle devam ediyor. Araya biraz daha sosyal birisi girse bir şekilde tanışılır.
Ama halen karşılaştırdığın kesim yanlış. Sen 20 kız mı istiyorsun? Sana sorunun en başında sordum. Ve sen hayır bir tane bile olmuyor dedin. O zaman çok fazla istiyorsun çok istiyorsan evet onların daha fazla oluyor eğer ki aradığın hayat buysa… ama hiç olmuyor diyorsan hayır oluyor. Bunu anlatmaya çalışıyorum zengin ve çok iyi durumda dediklerin ayrı bir uç.
20 kız istemiyorum anlatmak istediğim adamlar 20 kızıda çekecek özelliklere ve hobilere gezmelere flan sahip çünkü para dertleri yok çevrem şöyle aslnda yeni bi şehire taşındım 3 yıl kadar önce yeni bi hayat iş için vesaire kurmak için ama şunu gördüm çalıştıkça sosyal anlamda kısıtlanıyorsun tabi aldığın ücretlede doğru orantılı bu mesela spora gitmek istiyorum ama yoğunum ya da iyi beslenmem lazım ama gıda fiyatları aşırı pahalı ya da bi mekana gideyim diyorum hesap çıkıyo aşırı pahalı ama aslında o kadar da çok gelmemesi lazım falan tabi böyle olunca da diğer üç beş arkadaşta bu konumda olunca çoğu sap tabi bende öyle ama çalıştığım yerde bunları kolayca yapabilmem benden de küçük zengin çocuklar var bunlar hem spor yapan hem mekan gezen ve bi çok kız ortamına giren misafir de eden tipler instalarına girsen dolu yani bu 3 yılda öğrendiğim aslında senin temiz biri yahut çalışan ekmek tutan biri olman önemli değil kızlar için olay tamamen iyi giyim iyi bir sosyallik kaslı bir omuz ve para
Peki senin herhangi bir çaban var mı? Biriyle tanışmak için: biriyle konuşmak için. Hiçkimsenin önüne hiç bir şey birden gelmiyor. Spora gitme ve gıda alma konusunda hatta maddiyatta çekilen zorluklar konusunda sana sonuna kadar katılıyorum keşke herkesin eşit imkanı olsa bazı şeyler için. Keşke bazı şeyleri uzaktan izlemek zorunda kalmasak. Keşke cehalet mutluluktur dedikleri gibi hiç bilmesekte bu kadar acıtmasa. Sana şunu söyliyim o adamın peşinden koşan kızlar adamın kendisinin peşinde değiller ki. İmkanlarının peşindeler, yarın bir gün o adamın parası bitse kızlardan hiç biri kalmaz. O olay sevgililik değil o olay bildiğin çıkar ilişkisi. Ve onların değil sadece kadin- erkek ilişkisi normal erkek arkadaşlarıyla bile ilişkisi çıkar ilişkisi. Erkekler için de en önemli şey güzellik şimdi çok güzel bir kızın peşinden bir sürü adam koşuyor ama çoğunun amacı belli keza diğerinde yani erkek olanda da bu böyle. Biz bunu değiştiremeyiz bu doğanın kanunu ve bazı insanlar sadece bunu düşünüyor ve hayatlarını buna göre sürdürüyorlar. Ama ortalama şekilde yaşayan ve hayat tarzına sahip olan insanların onlarla yarışma imkanı yok. Benim de yok diğerlerinin de yok. O yüzden kendini karşılaştırdığın kişilerin onlar olması sen de özgüvensizlik yaratıyor. Kendini daha alt yerlerde olan kişilerle karşılaştır mesela ne biliyim onların instagramına gir bak onların yaşamlarını incele kendi arkadaş grubundan bahsetmiyorum onun dışındakiler. Hiç mi sevgilisi olmuyor bu adamların? Bak en üsttekilrden bahsetmiyorum bunun daha altındakilerin. Oluyorsa nasıl oluyor? Ortalamalardan bahsediyorum. Ama sosyal anlamda kısıtlanman sıkıntı dediğin gibi. Mesela haftasonları da mı çalışıyorsun? Bu da önemli.
Aslında para için geldiklerini düşünmüyorum kızlarda şu var sanırım erkek dediğin kaslı olur işte erkek dediğin arabalı olur falan tabi bunlarda paradan geçiyo ama dolaylı yoldan tabi vs evet biz bunlarıı çalışsak dahi yapamıyoruz çevremdekiler evli ama benden büyükler 34 yaşında falanlar zamanında evlenmişler tabi çoğu ev kızıyla benlm yaşımdakiler de benlm dediğim şeylere takmayan herifler durumu kabul etmişler ya içki içiyorlar erkek ortamında ya da genel ev tarzı yerlere gidip aa bak kadınla ilişkiye girdik diye övünen tipler bende bunlarla pek içli dışlı olmak istemiyorum bu yüzden ve evde vakit geçirmeyi kitap okumayı ya da konsol oynamayı evde olabildiğince egzersiz aletleriyle spor yapmaya çalışıyorum vaktim öyle geçiyor
İğrençmiş gerçekten. Sen benim gibi saplar diyince aynı şekilde anladım ben. Ki geneleve gidip övünmekte ayrı bir olaymış. Seçilen kişileri mi alıyorlarmış içeri. Allahım yani. Kızlara gelince inan kas falan umrunda değil bu dediğim tiplerin yeter ki parası olsun adamın onu yemek istiyorlar. O diğer dediğin içgüdüsel durum farklı ama sırf para yemek için sevgili yapan tipler onlar. Onları da ben iğrenç buluyorum mesela. Şimdi arabası olur dediğin genç çocukların hepsinin babasının arabası o sanki kendileri mi almış? O kız o çocuğun parasını değil aslında çocuğun babasının parasını yiyor. Onların da babası zengin olmasa onlar da aynı şekil çalışmak zorunda olacaklardı. Sen çalış gerekirse evde spor yap ama kendin için yap onun bunun için değil. Kendini geliştir kitap oku bilgili ol. Eğer ki eğitim durumun kafana takılıyorsa açık öğretim şeklinde de bir şekilde bitirebilirsin yeter ki bunların yollarını ara. Ben böyleyim diyip kendini kimseden düşük görme. Sen hani kendin kendi paranı kazanabiliyorsun onlar iş ortamına girse ne yapacaklarını bilemezler o kadar nazikler ve zorluk görmemişler. Ne iş yapiyorsun bilmiyorum ama her zaman için kendini geliştirmenin yollarını ara maddiyat çok önemli biliyorum benim de isteyip yapamadığım çok şey var. Ama ufakta olsa adım atmak her zaman için önemli.
Özel güvenliğim ben açıkçası üniversiteyi kazanmıştım iki kere ama gidemedim sonra açıktan girdim ama bölüm ağır çıktı sözel olmasına rağmen işte İngilizce Matematikten kaldım iki iş olarak hem çalışıp hem okumak yordu diyebilirim iş saatleri ve sınav günleri çakıştı hevesim kaçtı en son, galiba bitiremiycem şansımı hayatta zorluyorum ama pek işe yaramıyor sanırım ya da enerjim artık yetmiyor ya da benden kaynaklı değil de sistem hatası da olabilir bu ara insan ilişkilerini ve hayatı sorguluyorum yani bi Avrupada doğup çalışsaydım normal denilen bir hayat belki olurdu diye düşünüyorum kişilik ya da hayat tarzım da farklı olabilirdi belki daha neşeli bi herif olurdum en azından, şu an sadece ailem var diye en azından iyi bir şey diye düşünüyorum ama hayat sıkıcı
Haklısın bunu ben de düşünüyorum Avrupa’da yaşayan bizim yaşımızdaki insanların refah seviyeleri çok daha yüksek. İnsan gördüğü zaman üzülüyor. Bizde baya insanlar arası fark var. Ben de isterdim öyle bir yaşantım olsun. Ama maalesef ki yaşadığımız yer buna müsait değil. Üniversiteyi de kazanmışsın aslında istediğin bölümler miydi bilmiyorum tabii. Demek ki başarılısın aslında. Bence senin saatlerinin çakışması sorun ve dediğin gibi saatlerden dolayı da sıkılıyorsun aslında. Vakit bırakmaması konusunda çok haklısın. Aslında internette youtubeda özellikle baya kaynak var ingilizce öğrenebilmek hatta matematik öğrenebilmek adına. Onları izlesen kendini zorlasan yapabilirsin. Şu an stres altındasın bence ondan da bu durumları takmaya başladın daha fazla. Bende de oluyor bazen hayatımda hiç bir şey yolunda gitmeyince direk başka şeylere kafayı takıyorum. Eğer ki okulu bırakmadıysan elinden geleni yap. Elinde olsun diploman en azindan ilerisinin ne getireceğini bilemezsin. Açık öğretimde işler tam nasıl yürüyor bilmiyorum sınavlar için hani çakışırsa saatlerin bir rapor götürüp sonradan girebilir misin mesela? Bunları öğren. İllaki bir yolu bulunacaktır.
Ya sorma çift dikiş eksi olarak başladım babam da yok benim baba denince aklıma bi şey gelmiyo, hayatta sanırım iki yerde hatam oldu biri polislik uzmanlık gibi mesleklerin sınavlarına girmemek çünkü zaten bu tarz iş yapıyorum ve üniversiteye başlayıp masa başında iş düşünmek ama beklentim rahat birinin üni okunmasıyla bir olmadığı için o da pek işe yaramadı hiç değilse polis olup iyi bir maaş alabilirdim bi iki arkadaşım öyle düzene girdi evlendi falan biz eksiye düştük şimdi baya geç oldu ikisi içinde bi kaç şansın var bu ülkede kaçıyo maelesef
Üniversitede her yaştan insan var. 25te var 40 ta var 45 te var yani geç değil eğer ki üniversitede olmak istiyorsan. Yani belli yaşta olan insanların olduğu bir yer değil. Senin yeter ki imkanın olsun istediğin zaman okuyabilirsin. Polislik hakkında bir bilgim yok yani bir yaşı var mı tam ne istiyorlar. Eğer ki onda da yaş veya farklı istekler yoksa keza onda da şansını deneyebilirsin ne kaybedersin ki? Hiç bir zaman geç değil. Sen yeter ki durma her zaman adım at bir şeyler için. En azindan o açık öğretim bölümü bitir. Gerekirse haftasonu evdeyken intenttteki kaynaklardan çalış. İllaki hayatında gelişmeler olacaktır: belki daha iyi bir iş bulursun onun sayesinde. Bırakma yani.
Yaş var evet polislik için ama bekçiliğe bi deniycem üniversiteyi de belki bir daha deneyip başka bir bölüm denemeyi düşünüyorum felsefe okuyorum ama sıkıldım içim daha beter karardı bu arada bu kadar yazdın teşekkür ederim gizliden çıkarsan belki takipleşebiliriz ya da etmeyiz sen bilirsin da tabi
Aslında ister misin bilmiyorum ama felsefe bitirdikten sonra formasyon alıp felsefe öğretmeni olabilirsin okullarda. Bunu da düşün mesela. Bekçilik için de girebilirsin gerçekten vazgeçme hiç bir şey için. İstediğin sevdiğin işi yaparsan daha mutlu olursun şimdikinden. Hem belki daha fazla sosyallik için zamanında olur. Hepimiz şanslı doğmuyoruz ama elimizden geleni yapabiliriz böyle şeyler elde etmek daha değerli. Felsefe güzel bölümdür aslında da evet aslında düşüne düşüne de yoruyor olabilir 😂 ben daha çok psikolojiyle ilgileniyorum o tarz kitaplar okuyorum videolar izliyorum onu anlamaya çalışıyorum. O bölümü okumadım ama insana fayda sağlıyor bence. Fırsatım olsa ben de o bölümü okumak isterdim belki ileride yüksek lisans yaparım fırsatım olursa. Matematiğim benim de yok çünkü 😂
Evet biliyorum 😊formasyonla oluyo işim yoğun olmasa sınav yerleri de uzak çıkmasa yapabilirdim potansiyel olarak kendime inanıyorum bekçilik daha olası geliyo yani bilmiyorum hem çalışıp hem okuyan nasıl yapıyo felsefe aslnda güzel ama keyifli zamanlarda daha güzel 😄piskoloji dersleri de var bizde Sıgmuend Freud severim bi de Nietzsche adam çok derin düşünüyo
Elbette zordur ya bir şey diyemeyeceğim hem çalışıp hem okumak tabi ki daha zor. Belki de bölümü çok sevmiyorsun ondan da hani odaklanamıyorsun. Ama gene de elinden geleni yap sonuçta bölüm birincisi olmak zorunda değilsin geçer not al yeter. Dediğim gibi sınav için rapor alıp sonra girebiliyorsan öyle yap. Onu sorabilirsin. Sonra istersen formasyon alır istemezsen elinde sadece diploman olur. İllaki bir çaresi bulunur yani. Evet katılıyorum ben de seviyorum onları.
Gizliden çıkarsan bari takip edeyim yav merak ettim seni
ben bunu flood olarak kullanırım aga süper
zorrr