Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni seven 4 bucuk yildir pesimde ben düsünmüyor degilim ama iste imkansiz oldugu icin kabul etmiyorum. Yani aklimdan gecsede bunu ona asla yansitnadim
114 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@udeniz22 cok nedenler var
Cevap sahibi+1 yıl@udeniz22 yok baya nedenler var ama cok karisik burdan anlatamiyacagim icin yazmiyorum. Ama önyargili davranma emin ol hakliyim
Cevap sahibi+1 yıl@udeniz22 yakin akrabayiz en önemli sebep bu
Soran+1 yılakrabalık birinci derede değilse bence en güzeli de peki başka kızlar sence ne düşünürler benim dediğim kızda komşu kızı annemn arkadaşn kızı ama bizim birebir tanışıklığımız yok ben en başta onunla tanışmak istedim ama çok beğeniyodum uzaktan bir süre sonra aşık oldum ama ona tabii sana aşık oldum falan demedm başta tanışmak için baya uğraştım bu olmaz falan diyodu en sonunda ona aşkımı itiraf ettim ve senden haber bekliyorum dedim 2 ay bekledm bir cvp gelmedi ( numarası yoktu faceden yazıyodum ben numaramı vermiştim) sonra faci mi sildim bir daha evlerinin önünden geçmedm onunla karşılaşmamak için her şeyi yaptım yapıyorum sadece beni merak ediyo mudur hiç mi acaba diye düşünmemiştir o kadar sevdik üzüldğüm bu sadece
Cevap sahibi+1 yıl@udeniz22 malesef amca cocuklariyiz..
Soran+1 yılhe amcacocuklarıysa boşver
Soran+1 yıl@udeniz22 ne yapıcan memleketi canımı sıkma yazma bidaha
En İyi Cevaplar
O vazgeçtiği ben ona karşı bişeyler hissederim sorun orda zaten 😐
130 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani o vazgeçtiği için mi sen bişeyler hissetmeye başladın :)
Soran+1 yılben de aslında en çok merak ettiğim şey o o da acaba senin gibi bir kerecik bile olsa düşünmedi mi :( peki ne kadar peşinde koştu ve ne kadardr ses seda yok ve sen ne zaman pişman olduğunu anldın
- +1 yıl
Belki düşünmüştür ama o senin kadar cesaretli değildir hemen en kötüsünü düşünme😐 1 2 sene konuşmak için uğraşmış sonra onunla ortak arkadaşımız çıktı benimle konuşmak için çok uğraştı ben ısrarla istemedim sonra bir şans verdim ailem istemedi o da çabalamaktan yoruldu ve bıraktı peşimi. Çok üzüldüm çünkü o beni çok seviyodu. Ve bil bakalım tekran ne zaman mesaj attı ☺
Soran+1 yılne zaman?
Soran+1 yılhahahhahahahahhahhahhahhahaha :) :) :) :) :) söyleseydin bari :)
Soran+1 yılsenin adına sevindim Allah gönlüne göre versin
Soran+1 yıl:) :) mutluluklar
Soran+1 yıleyvallah
Soran+1 yılBen de 😅😀 instagram da fake adresle takip ediyodum bıraktım olmadı hayırlısı
Soran+1 yılUmarım 😂😂😂😂😂 belki de kız şanslıdır Allah beni ondan uzak tutmuştur 😀😀
Soran+1 yılYanlıs düşünuyosun 😀 Belki de çocuk daha güzellerine iyilerine layıktır diye düşünüp rahatlıyacan 😂😂😂
Soran+1 yılHahahhahahhahaha sen benden de maniyah çıktın haa 😂😂
Soran+1 yılbelli laa :) :) :) önceden sürekli bakıyodum kızın instgramına şimdi kaç saat oldu bakadım aklıma gelmişken bir bakam profili artık benim için kapalı ama olsun hahahaha :)
Soran+1 yılya kızı çok tanımıyodum komşu kızıydı takip ediyodum güler yüzlü komik falan dı yüzüde çok güzeldi altı yedi ay oldu hiç görmeyelli soğumam normal değil mi :) bide şu da var spora yazıldım on numara kızlar geliyo yeni tanıştıklarım falan oldu aklım onlaara doğru kaymaya başladı hahahahha :)
Soran+1 yılhahahaha ya ben napayım kızları görsen öyle şeyler giyiniyolarki :) :) :) her yerleri ortada bakmayalım mı :)
Soran+1 yılo ne demek :) :) :) niye bakmıyım yaa hahahahahaha :) :)
Soran+1 yılbenim kız kardeşim olsa oraya göndermezdim bacaklarını kırardım hahah :) oraya gelenler de baksınlar diye gelmiyolarsa neyim kızın biri tişört giymiş ama üçgen bişey nerdeyse göğüsleri fırlayacak uçları zaten ortada :) :) dar siyah bir tayt giymiş yoğun ışık altında bize de izlemek düşüyo ahahhhaha :)
+1 yılİşte çocuk pes ettikten sonra bu defa kız o çocuğun peşinden koşar
23 Yorumla
Soran+1 yılacaba :) :) kızlar adım atmıyolar be hacı öyle olsa bile
- +1 yıl
Atmaz gavur inadı var onlarda
Soran+1 yılhe bee
- Aşk İlişkileri konusunda 723 cevap paylaştı.
+1 yılBu soruyu kızlar cevaplasın kardeşim ne yazsam boş şimdi.
11 Yorumla
Soran+1 yılaynen reis
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Noldu benim manyağa niye sessizliğe gömüldü acaba diye merak eder ama mutlu da olur bir yandan vazgectı kurtuldum galiba diye:)
15 Yorumla
Soran+1 yılhımm :) :) seni seven birinin artık seni sevmeyecek ve sana uzak durması bence kötü özellik sonuça belki bidaha seni öyle seven biri çıkmayabilir
Soran+1 yılanladım sağol :) :) :) :)
Soran+1 yılYok ya ben de az once instagramdan fake hesapla kızı takip ediyodum bıraktım olmadı belkide olmaması hayırlıdır
+1 yılBen olsam merak ederdim ama bir merak edersin iki merak edersin kayboldu diye asik da olmam yani
11 Yorumla
Soran+1 yılYanii 😂😂 ne yapak ya çok uğraştık olmadı kızı bugun instg fake hesaptan sildim artık takip etmiyecez
+1 yılbende bunu bir adama yaptim dusundugunu sanmam aci ama dusunmezler
19 Yorumla
Soran+1 yılben olsam aşık bile olurdum :) :) :)
- +1 yıl
lafla gemi yurumuyor be dostlar olmazdin..
Soran+1 yılnerden biliyosun belki olmuştur :)
- +1 yıl
ya hayir olsa bisey yasardik gelmedi ve bitti
Soran+1 yılhımm bilemem ama kızlar genelde nasıl olurlar peki
- +1 yıl
umursamiyor kimseeee
Soran+1 yılhımm haklısın peki ne önerirsn
- +1 yıl
hicbisey sende umursama bende umursamaiyom
Soran+1 yıleyvallah haklısn
+1 yılhoslanmadigim icin reddetmisimdir. hoslamadigim birini de düşünmem.
17 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
- +1 yıl
ben olmazdım
Soran+1 yılkız milleti normal peşinde bir süür insan var biri olmaz başkası olur dimi
- +1 yıl
onunicin demedim hoslanmadigim icin dedim ayrica kimse benim pesimde kimse olmadi
Soran+1 yılhımm aslında bence güzel duygu benimde olmadı ama geçen yürüyodum köpek takıldı peşime kovuyorum gitmiyo kovuyorum gitmiyo sonra gitti bir süre acaba geliyo mu diye bakıverdim hahahahha :)
- +1 yıl
:D :D
Soran+1 yılhahahahah :) :)
+1 yılniye düşüneyim ki reddettiysem bir bildiğim vardır kesinlikle
112 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
- +1 yıl
olmam valla düşünmemde ayrıca
Soran+1 yılhımm :(
- +1 yıl
bu benım görüşüm herkes bir değildir
Soran+1 yılgenelde kızlar nasıl olur çevrenden bilirisn
- +1 yıl
benim gibi
Soran+1 yılhahhahahahah :) :) :) ne önerirsn peki
- +1 yıl
ne önereceğim istemiyrsa uzatmanın alemi yok bnce
Soran+1 yılhaklısın :) :) :) :) eyvallah
- +1 yıl
eywallahınla yaşa krdes hade Allah kolaylık versin
Soran+1 yılsağol her şey için iyi günler
- +1 yıl
sizede
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevmiyosam umut vermem yüzüne bakmam. var öyle senelerdir peşimde koşan umurumda değil
127 Yorumla
Soran+1 yılpeşinden ayrılsa acaba ne düşünürdün :)
Cevap sahibi+1 yılKeşke ayrılsa da kurtulsam 😃
Soran+1 yılhahahahhahaha pişman olmayasın sonra :)
Cevap sahibi+1 yılNe pişman olcam ya 😃 sevmiyorum etmiyorum
Soran+1 yılhahahhahaha :) :) geçen yolda yürüyodum peşime köpek takıldı kovuyorum ediyorum gitmiyo bir 700 metre takip etti neyse sonra durdu ben bakıyorum geliyomu diye sonra baktım gelmiyo :) lan insan alışıyo dedim niye gelmiyo ki bu köpek hahahahah :)
Cevap sahibi+1 yılAy yok ben bıktım ama :/ ciddiyim istemiyorum diyorum hala takip ediyo hesaplarımı hem kendinden hem fake hesabından 😂
Soran+1 yılfake hesabını nerden biliyosun :)
Cevap sahibi+1 yılBen bilirim 😃
bir de arkadaslarımı da takip ediyor
Soran+1 yıllan ben de aynısını yapıyorum :) :) :) silicem hesabı korktum
Cevap sahibi+1 yılBen ciğerinizi bilirim :D sil tabi istemiyorsa zorlama
Soran+1 yılama uzaktan izlemek bile hoşuma gidiyor bee :( :(
Cevap sahibi+1 yılAllahtan benim sapık şehir dışında da anca sosyal medyadan takip ediyor 😃
Soran+1 yılsilicem o hesabı :( :( :( özlüyecem ama en iyisi bu galiba
Cevap sahibi+1 yılSenin sevdiğin yanında mı? Aynı şehir mi?
Bence de sil bırak
Soran+1 yılyok başka şehirde üni okuyo
Soran+1 yılzaten ordan bakıyodum gelmiş mi evine falan
Soran+1 yılBıraktım takibi arkadslarını da mı bıraksam şüphelenir o zamn dimi
Cevap sahibi+1 yılNiye şüphelensin
Cevap sahibi+1 yılSeni sevmiyorsa boşver ya takıntı yapma
Soran+1 yılSildm en iyisi düşümmemek haklısın
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle :)
Soran+1 yılUnutrm inşallah
Cevap sahibi+1 yılTakip etmezsen unutursun sürekli karşına çıkmaz daha kolay olur
Soran+1 yılaynen ya zaten unutmuştum takip ede ede yaramı kanattım :) :) teşekkür ettim her şey için
Cevap sahibi+1 yılAllah kolaylık versin :) rica ederim ne demek
Soran+1 yılAllah razı olsun iyi günler
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim sana da
Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Onun adına sevinirim.
11 Yorumla
Soran+1 yılhımm
+1 yılAcaba ne yapiyor hala beni seviyo mu falan diye
110 Yorumla
Soran+1 yılaynen ya ben de olsam bunları merak ederdim bir de beni onun kadar seven olur mu bidaha falan diye düşünürdüm :)
Peki bişey yapmazlar dimi
Soran+1 yılbde seni hala seviyo olmasının ne önemi var ki niye düşünür ki insan bunu :)
- +1 yıl
Tabiki hayir :))
- +1 yıl
bir erkek bir kizi seviyosa kiz sevmese bile hosuna gider begenilmek falan merak da eder
Soran+1 yılhahahahhahahaha :) :) peki ne önerirsin :) çok biliyosun senden korktum hahahahhah :) :)
- +1 yıl
Kimse icin yorulmaya degmez bence
Soran+1 yılhaklısın be
- +1 yıl
👍🏻👍🏻😊😊
Soran+1 yıliyi günler teşekkür ettim
- +1 yıl
Rica ederim:)
Evet düşünürüm hayatımda kimse yoksa
13 Yorumla
Soran+1 yılbişey yapmaz mısın
Soran+1 yılmesaj falan atarmısın dedim :) :)
+1 yılreddetmişim niye düşüneyim ki
13 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
- +1 yıl
Sanmıyorum ya
Soran+1 yılhımm :) bu arada çok güzelmişsin :) :)
+1 yılhay arkadaş hala ümidin var mı senin :D
11 Yorumla
Soran+1 yılhahahahha
+1 yılReddettiğime göre düşünmeminde anlamı yok.
13 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
- +1 yıl
Ha o anlamda mi diyorsun? Merak etme ederim üzülürüm de. Ama şöyle birşeyde var ben birini reddettiysem o kişinin hakkında merak edilecek kadar gözümde değeri olmadığı için reddederim. Üzüleceğini bildiğim birini reddetmem. Bir şans veririm.
Soran+1 yılhımm anladım sağolasn
Hiçbirşey düşünmez sonuöta red etmiş
13 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi aklına gelmez
Soran+1 yılhaklısın :(
Düşünceksem niye reddedeyim
116 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
Soran+1 yılmerak derken ayda bir mi aklına gelir
Soran+1 yılne bileyim soruyorum yani bir hafta da bir mi gelir :)
Soran+1 yılne oldu hahah :)
Soran+1 yıl:) :) ne bileyim :) :) tamam aklına günde bir kaç defa gelir :) :)
Soran+1 yılhahahhahaha :) ben de seni çok zalım sanmıştım lan sen baya duygusal insamışsın :)
Soran+1 yılhelal beeee :) yalnız benim moral pert oldu :) :) dışarı çıkıcam görüşlerin için sağol bee çok iyisin
Soran+1 yılTakip ediyrö seni
Gizli Üye(30-35)+1 yılMerak edilir insanin aklina gelir
15 Yorumla
Soran+1 yılpeki hiç mi acaba diye geçirmez içinden çok sevdim bee olay da şöyle
benim dediğim kız komşu kızı annemn arkadaşn kızı ama bizim birebir tanışıklığımız yok ben en başta onunla tanışmak istedim ama çok beğeniyodum uzaktan bir süre sonra aşık oldum ama ona tabii sana aşık oldum falan demedm başta tanışmak için baya uğraştım bu olmaz falan diyodu en sonunda ona aşkımı itiraf ettim ve senden haber bekliyorum dedim 2 ay bekledm bir cvp gelmedi ( numarası yoktu faceden yazıyodum ben numaramı vermiştim) sonra faci mi sildim bir daha evlerinin önünden geçmedm onunla karşılaşmamak için her şeyi yaptım yapıyorum sadece beni merak ediyo mudur hiç mi acaba diye düşünmemiştir o kadar sevdik üzüldğüm bu sadece
Cevap sahibi+1 yılBence hic aklina bile gelmiyor olabilirsin seni pek fazla kaale almamis gibi. Ben kendi adima soyledim ben boyle seylerde karsimdakini kirmadan hallederim o kisi de yok olduysa acaba nereye kayboldu diye dusunurum. Ama o kiz düşünmeyebilir pek kaale almamis gibi duruyor. Sende dusunme takma kafani bunlar gecici seyler emin ol
Soran+1 yılhımm anladım haklısın ama evlerimiz yan yana nerdeyse illaki evi görünce aklına geliyordur ama nasıl şekilde geliyo bilinmez belki de arkadaşlarına anlatıp makara yapıyodur
Cevap sahibi+1 yılİkinizi de tanisam net bir yorum yapardim ama gorunuse bakilirsa pek umrunda degil yani bunlari dusunme bence kendini yipratirsin
Soran+1 yılhımm haklısın sağol ne diyim daha :)
+1 yılHayır
11 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum :)
+1 yılEvet düşünürüm ama bişey yapmam
01 Yorumla
Soran+1 yıl:) :) :) o da belki düşündü ama bişey yapmadı hahahha :) peki ne olacak öyleyse ayrıca ne önerirsin :)
Umruma gelmez 💃💃
13 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
Soran+1 yılyahu tanımıyodu ki ben bir tanışalım arkadaş olalım dedim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılbişey düşünmem
13 Yorumla
Soran+1 yılhiç mi düşünmez insan onun seni seviğini biliyosun ve baktı olmuyo üzülüp gitti ben olsam merak eder hatta aşık bile olurdum
- +1 yıl
sevseydim zaten kabul ederdim. umursamam bile
Soran+1 yılCok acımasızaın lan 😂😂 o da ilhgilenmedi zaten hayırlısı 😞
+1 yılCatlarım meraktan
13 Yorumla
Soran+1 yılhahahhah harbi mi :) bişey yapmaz mısın peki ya benim olay şöyle yukarıda yazmıştım kopyalıyayım :) :)
benim dediğim kız komşu kızı annemn arkadaşn kızı ama bizim birebir tanışıklığımız yok ben en başta onunla tanışmak istedim ama çok beğeniyodum uzaktan bir süre sonra aşık oldum ama ona tabii sana aşık oldum falan demedm başta tanışmak için baya uğraştım bu olmaz falan diyodu en sonunda ona aşkımı itiraf ettim ve senden haber bekliyorum dedim 2 ay bekledm bir cvp gelmedi ( numarası yoktu faceden yazıyodum ben numaramı vermiştim) sonra faci mi sildim bir daha evlerinin önünden geçmedm onunla karşılaşmamak için her şeyi yaptım yapıyorum sadece beni merak ediyo mudur hiç mi acaba diye düşünmemiştir o kadar sevdik üzüldğüm bu sadece- +1 yıl
O ne hıssedıyodu onemlı olan o
Soran+1 yılne bilem :) :) :) :)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar