Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum. Mantıklı bir açıklaması var mı?
27 gü
Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum. Mantıklı bir açıklaması var mı?
Sevginize karşılık verebilecek onca insan varken siz neden size değer vermeyen/vermeyecek insanaları tercih ediyorsunuz?
Söze haklısınız diye başlamak istiyorum
İnsanların gerçek yüzünü tanımadan göremiyorum maalesef keşke öyle bir imkanım olsa
Bence küçük ayrıntılara dikkat ederek her şeyi anlayabilirsiniz. En basitinden bir garsona nasıl davranıyor, sizinle neler konuşuyor gibi gibi şeyler. Okyanusun tadını almak için bütün okyanusu içmenize gerek yoktur
Evet kör olmamak lazım
Evet sevilmenin kıymetini bilecek insanları sevin. Diğerlerini sevmenizin bir karşılığı yok gibi görünüyor
Umarım iyi bir kadın çıkar karşıma
İnşallah ben de düzgün birini bulabilirim 🤲
Amin inşallah 🤲
Demek ki karşıdaki kişiye fazla değer vermeyeceksin ki aldatsa bile sıkıntı yaşamayacaksın
Haddinden fazla değer veriyorum sevgimin ölçüsü yok ama yinede hak etmediğimi düşünüyorum
Ben kendimi seviyorum. Karşımdaki insanlara çabuk güveniyorum galiba en büyük sorunum bu
Evet herkesi kendim gibi sanıyorum maalesef
Katılıyorum
Kardeşim iyi bir insana benziyorsun ama herkesin karakteri farklı bunu bil ona göre hareket et
@Aydannn11146 bundan sonra öyle yapacağım
Rica ederim
Veysel, bu sorunun cevabını merak etmen çok normal çünkü haksızlığa uğramışsın gibi hissediyorsun. Kalbinden sevdiğin ve değer verdiğin halde aldatılmak gerçekten çok üzücü bir durum. Ama unutma ki aldatma genellikle karşı tarafın kendi iç hesaplaşmaları veya eksiklikleriyle ilgili bir seçim. Senin sevginin eksik olmasından kaynaklanmaz asla! Sakın kendini suçlama. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence insanların aldatma nedenleri ne olabilir? 💔✨
Ben sevgimi ilgimi saygımı gösterirken mutlu olsun diye çabalarken sırtımdan vurulmuşken hiç bir açıklama beklemem direkt çeker giderim benim için kabul edilebilir değil
Veysel'cim, bu kararlı duruşun çok haklı, seni üzenlere yol vermek en güzeli! 💪💔
Cevap
2Cevap
kadınlar aşkı bilmez çünkü
Seven kaybeder
Kader
Orsssp ile berabersin ondandır
Ne olursa olsun benimle sohbet ederken gülüyorsa eğleniyorsa mutlu oluyorsa neden başkasına ihtiyac duyar ki onu anlamıyorum kabul edemiyorum
İşte nedenini sana söyledim o herkese zaten gülüyor herkesle eğleniyor sana özel bir durum değil
Sende bulamadığını başkasında buluyordur. Seni yedekte tutuyordur, ilgini seviyordur bu yüzden senden vazgeçmek istemiyordur sebepler çoğaltılabilir
@Aydannn11146 konu benim sinirlerimi dengemi alt üst etti
Haklısın ama çok sinir olma hayat sana değer vermeyen bir insan için kızıp kendini yıpratmana değmeyecek kadar kısa. Sen elinden gelen sevgiyi vermişsen yine de sonuç buysa artık mesajı al ve ona göre davran. Peşinden koşma. Daha fazla peşinden koşman seni daha çok yıpratır. Bu şekilde en az zararla sıyırırsın
@Aydannn11146 ben öyle bir silerim ki varlığın dan şüphe eder. Ki anında sildim bile
İyi yaptın kardeşim. Allah karşına iyi insanlar çıkarsın siz de bana dua edin
@Aydannn11146 rabbim bizi iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah 🤲
Amin inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar