Çok iyi davranıyorum çok seviyorum ama sürekli kafasına göre benden ayrılıyor ne yani illa benden kopamaması icin kötü mü davranmam gerek cidden iyi olmak hicbir halta yaramıyor kötü olacaksın bu dunyada değerimiz oyle olur
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBazen fazla ilgi alaka insanı soğutabiliyor, bazen de seni garanti gördüğü için umursamıyor. Eğer seni garanti görüyorsa başkalarıyla görüşüyor olma ihtimali de yüksek, telefonlarını falan kontrol eder misin veya sosyal medya hesaplarına erişmene izin verir mi?
113 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi şöyle soyleyeyim kendisine karsı cok ilgiliyim onceden bir gun boyunca hic askım falan demedigimde bana neden askım demiyorsun demisti, ama su an baya ilgiliyim kendisi bana cok zaman ayırmıyor bugunde yine ayrılmak istedigini soyledi seninle mutlu değilken mesaj atmıyorum sık sık konusmuyorum dedi fakat aramız cok iyiydi hic sorun yoktu durduk yere söyledi, hicbir sosyal medyası yok telefonunu karıştırmıyorum kendisine guvenim var uzak mesafe iliskisi yasıyoruz daha gecen hafta yanıma gelmisti hatta niye durduk yere ayrılıyorsun baskasıyla mı konusuyosun diyince sen saka mısın falan diyordu oyle bir seyi olsa acıkca soyler diye dusunuyorum ne de olsa üzülecegimi önemsemez
- +1 yıl
Araya fitne sokmak için söylemiyorum bunu baştan açıklayayım yanlış anlaşılmasın. Ama ilişkilerde taraflar üzerine düşeni yapmayın bir taraf senin olduğun gibi boşlukta hissedebiliyor kendini. Sen ister istemez bir cevap arıyorsun. En azından sorun neyse bunu bilmek için ve doğal olarak bu seni yıpranmaya götürür ve fazla naz aşık usandırır diye bir söz var, sende defalarca ayrılmanın ardından yavaş yavaş sorgulamalar başlamışsın, bu konuda çok haklısın.
"seninle mutlu değilken mesaj atmıyorum sık sık konusmuyorum" şu söze takıldım. Ne demek oluyor yani dingonun ahırı mı bu öyle keyfi isteyince gelip gidiyor. Bence senin bir noktada net olman lazım ki bu ilişkide önünü görebilesin. Eğer ki seninle beraberken başka kızlarla da konuşuyorsa bunu zaten söylemeyecektir, söyleyeceğini hiç sanmıyorum. Bir de uzak mesafe ilişkisiymiş bu da ayrı bir sıkıntı ister istemez bir şeyleri kontrol edemiyorsun. Hiç kavgalarınız oluyor mu?
Soran+1 yılAynen öyle keyfine göre resmen yalvarıyorum ayrılmamak icin 3 senedir beraberiz kendisiylede oyle yenide degiliz bilmiyorum beni seviyor ama anlam veremiyorum ki, evet aklıma kötü kötü seyler geliyor acaba baskasıyla mı konusuyorda beni istemiyor diye kendisine diyince cok fesatsın falan diyor. Benimle bulustugunda da telefonu gozumun onunde acık her seyi gozukuyor hatta kendisi ben istemedigim halde wpsindeki tum kisileri bana gosterdi kendiside benim telefonuma bakmak istiyordu hep. Hep en basit sacma sapan seylerden kavga cıkarıyor 1 haftadır aramız cok iyiydi ama bulustuktan 2 gun sonra bana hic zaman ayırmıyor maalesef ilgisi yok calısıyor zaten ama yinede zaman ayırmıyor üzülüyorum
- +1 yıl
3 yıldır hep mi bu şekilde yaklaştın ona? Fesatsın demiş ama kusura bakmasında hiçte alakası yok, tam aksine umursayan kişi ister istemez sorguluyor. Bilemiyorum da seni kullanıyor gibi geliyor bana. Sen istemediğin halde wpyide göstermesi de garip, ben bu talebi de başkasında görmedim. Sanki önceden kendini hazırlamış gibi geldi.
Soran+1 yılYok ben hic umursamazdım onceden de ayrılırdı tamam derdim aramaz sormazdım gelirdi ama son zamanlar cok baglı oldum ona karşı, aynen oyle fesat dedi bana ben ona gec yazsam umursamasam sogudum desem o da oyle dusunebilir bunda fesatlık bir sey yok. Eğer baskasıyla konusuyor olsa o kadar yol yanıma gelmezdi cunku arkadaskende tanıyordum onu baya kızlarla pek isi olmaz sokakta bile kimseye bakmıyor bana sadık birisi kendisi telefonuma bakmak istedi süphelendigi icin veya guvenmediginden degil ama istiyor yani sonra ben sana bakıyor muyum diyince al bak diyordu cekinmez hic
- +1 yıl
Bak arkadaşın huyunu sen biliyorsun o yüzden benim söyleyeceklerimde , arkadaşı tanımadığım için varsayımdan öteye gitmiyor. Belki de arkadaşın huyu, mizacı böyledir. Senin canını sıkan şey ha bire ayrılmak istiyor olması, onun haricinde aranızda bir anlaşmazlık, sorun diyebileceğimiz bir şey yok gibi. Bu arkadaşında durduk yere ayrılmak istiyor olması yaşadığı zorlukların psikolojisine etkisi de olabilir.
Soran+1 yılCok derdim var bir de seninle ugrasamam diyordu sıkıntılarından dolayı bunalıyor diye dusunuyorum ben de su an
- +1 yıl
Konuştukça işin rengi değişiyor. Uzakta çalışıyor demiştin, ne iş yapıyor?
Soran+1 yılMuhendis kendisi evden calısıyor pamdemiden dolayı
- +1 yıl
Mühendislik işi de zordur. Dediğim gibi kendi özel yaşantısıyla ilgili, çevresel faktörlerden falan sıkıntı yaşıyor olabilir. Belki biraz işkolik biri de olabilir. İşe odaklanıyorsa ister istemez kafayı dışarıya veremediği olabiliyor. Başlarda aldatabilme ihtimalini düşündüm ama şimdi bakış açım değişti. Sende uzakta olduğun için kuruntulanman gayet normal. Diğer arkadaşlara yazdığın mesajlara baktım da yaş olarakta gençsiniz yani okul dönemleri falan... Arkadaşta belki sanırım yeni mezunlardan sayılır, iş hayatında da taze elemandır. Okul sonrası hayata adaptasyon süreçleri yaşanıyor olabilir. Bu durumda arkadaşın geleceğini sağlamlaştırmak için şimdiden işine gücüne odaklanıyorsa, benim sana önereceğim en iyi şey senin geleceğine odaklanman olur. Bir de seninle evlenmek istemiş, o bir yandan işlerini yoluna koyar sen bir yandan okul işini iyi bir şekilde bitirip güzel bir iş bulursun böylelikle sağlam bir geleceğe temel atmış olursunuz.
Soran+1 yılKendisi bana kendimi ise verip cok gelistirmem hemen seninle evlenmem gerek senden uzak duramıyorum diyor dediginiz gibi baya işkolik gecelere kadar calıstıgı bile oluyor cok proje yapıyor isede yeni basladı yasımız aynı zaten. Kime ilgisi yok ayrılmak istiyo desem aldatıyodur der normal olarak ama aldatanda orada dolu kız varken onca yol cekip yanıma gelmez masraf etmez mantık olarak hem bizim aramızda ozel seyler yasanmıyor yani oyle dısarda bulusup zaman geciriyoruz, zaten sıkıntım var cok diyor ama yinede bana boyle yapması cok yanlıs üzülüyorum baya
- +1 yıl
Bende başta aldatılma olayıdır dedim de, şimdi bakış açım değişti. Arkadaşında benim düşündüğümü düşünmüş. Geleceği sağlam kurmak istiyor. Evleneceği zamanda düğünü falan kolayca halledebilmek, düğün sonrası evlilik hayatında ekonomiyi iyi tutmak istiyor. Hani derler ya başarılı erkeğin arkasında kadın vardır diye. Senin o kadın olman gerekiyor. Onun sırtını dayayabileceği biri olman gerekiyor ki bu zor süreç motivasyonu yerinde olsun. Ayrıca sende geleceğini sağlamlaştırmak için çabala, çabala ki zorlu evlilik hayatı beraber kolayca üstesinden gelebileceğinize emin olsun, sende emin ol. Hep başkalarında başarılı aile profili olurdu. Karı koca doktor ve ya öğretmen... Sizinkisi de öyle olacaktır.
Soran+1 yılEvet gelecegini saglamlastırmak istiyor ben zaten ona hep destek veriyorum yanında oluyorum beni sevdiginide biliyorum ama bana boyle davranısını nasıl duzeltecegim
En İyi Cevaplar
+1 yılBirini çok sevdiğinde ona zor olmamak için o kadar basitleşiyorsun ki seni önemsemiyorlar senden ayrılmak istiyorsa kendini bu kadar ezdirmem yol ver gitsin unutma sen değerlisin elin sevgisizlik oğlunun seni üzmesine değersiz hissetirmesine hakkı yok dışarda senin değerini bilerek insanlar emin ol var :)
13 Yorumla
Soran+1 yılCanım ben cok haklısın bugun kavgada sen beni hak etmiyorsun demisti gülmemek icin zor tuttum kendimi tabii bir yandan da aglıyorum uzuntuden yani insanı cıldırtır kendisi benim gibisini anca ruyasında bulur
- +1 yıl
Bebeğim kusura bakma ama sen bunu yontamazsin hazır seni de üzüyor gerçekten sana üzüldüm yerinde olsam yol veriridim çünkü o senin ondan vazgeçmeyecegini sanıyor durum böyle olunca seni cepte görüyor bir uzuklas ondan ilgini sıfıra indir ama ayrilma gelirse demek ki seni arıyor gelmezse de buraya kadarmış deyip bitirirsin
Soran+1 yılKendisiyle ayrılınca 1 hafta yazmazsam ko. pek gibi geliyor alısmıs pesinde kosmama nasıl olsa ondan ayrılamam sanıyor beni cok kıskanıyor hele okul acılsın gunde bin kere arar o derece simdi tabi nasıl olsa bana kaldı diye dusuncesi var
Şimdi şöyle bazen bu tip karakterler mevcut o da şundan biraz elde gibi görüyorlar sanırım yani sahip olduğunu ve ne olursa olsun kendinde kalacağını düşünüyodur. Ama durumun öyle olmadığını seninde isteklerin olduğunu ve onun senin sahibin olmadığını hissettirmen lazım
122 Yorumla
Soran+1 yılYazdıklarınızın hepsine katılıyorum peki ben bunu ne yaparak hissettirebilirim
Soran+1 yılAnneme desem inanmaz ama resmen ayrılmayalım bir daha olmaz diye bildigin yalvarıyorum yani ortada sebep yok aramız iyi senden sogudum diyor bana soyledigim seyi baska yere cekiyosun diyor hic alakasız bir konuda halbuki oyle bir durum yok gercekten dominant bir insanımdır beni istemeyeni ben hic istemem restide cekerim ama ona karsı yapamıyorum eskiden hic sallamazdım tamam derdim simdi olmuyor, ayrılınca 1 hafta yazmadıgımda ko. pek gibi geri geliyor
- +1 yıl
Yani yanlışını söylemen lazım yalvarmak yerine anlaması yolunda çaba sarfetmen lazım gerçekten seviyo ve ugrassmaya değer buluyosan sebeplerini anlatamadigin sürece yalvardigin sürece o bu yanlışı yapmaya devam edecek zor olacak belki ama gerekirse geri geldiğinde hemen dönmeyeceksin kaybetme ihtimali olduğunu anlamalı yoksa bu şekilde gider ve bı yerde sende sıkılırsin
Soran+1 yılKendi yaptıgını dogru olarak goruyor hatalı olan benmişim gibi davranıyor aslında bu ayrılmak icin bahane yalnız kalmak istiyorum sevgili istemiyorum diyor, bilmiyorum niye devamlı ayrılıyor anlamıyorum kotu davransam pesimden kosardı kesin, acaba benden sıkıldı mı ilgimden falan ilgiyi ceksem sevgimi hissettirmesem düzelir mi
- +1 yıl
Hangi insan kendi yaptığını doğru bulmuyoki senin yapman gereken onun bu davranışının nedenini anlaman onun söylediğini kabul etmek yerine asıl neden ne onu cozebilirsen belki başka problemleri vardır seni kendi derdine ortak etmek istemez sonra da sensiz de olamayacağını anlayınca geri geliyodur ama kötü davran anlamında değil de peşinden koşma fazla ilgi bazen bazı karaktere fazla gelir
Soran+1 yılBana zaten cok derdim var bir de seninle ugrasamam dedi bugun lakin ben hicbir sey yapmıyorum yapsam keske de oyle dese. Dediginiz gibi cok ilgi sevgi gosterdim ondan boyle olmustur kesin nasıl olsa benden ayrılmaz diyordur zaten bugun bana cok baglısın demisti
Soran+1 yılCok haklısınız cidden ona baglı olmadıgımı hissederse asla boyle davranamayacak ama sizce aldatma gibi bir durum yoktur değil mi
- +1 yıl
Yani tanımıyorum kişiliğini ama sanmıyorum olsa bunların ötesinde olurdu galiba yani geri dönmezdi mesela bence bı öz güven problemi var ya da başka sıkıntıları var ve hali ile de psikolojik olarak iyi değil ve herşeyden kaçarak sorun çıkmayacağını dusunuyo ama hayat öyle değil
Soran+1 yılKendi derdim var bir de senle ugrasamam diyordu en ufak seyde kacıyor dedigin gibi ama okul acıldıgında gorcem onu ben kıskanclıktan her gun bin kere arar beni simdi evdeyim diye pek sallamıyor
- +1 yıl
Benim anlatmak istediğim bu değil ki kıskandığı için araması neyi değiştirir ki sadece senin üzerine kıskandığı için düşmüş olacak evlendiğinde de senden nasılsa benim oldu diyip davranışı devam mı etsin? Benim anlatmak istediğim bu şekil olma nedenini ortadan kaldırmak yani neyse onu anlaman bı problem varsa üzerine giderek halletmen
Soran+1 yılAnladıgım dediginizi haklısınız ortada sorun yokken bile benden sorun buluyor niye boyle yapıyosun sorun ne acıkla aramız iyi diyorum ama çok alakasız bir şey söyleyip ayrılmak istiyorum diyor yani konunun üzerine gidemiyorum dediğimi baska yerlere cekiyorsun diyor kötü niyetle düsünüyorsun diyor mesela ama boyle bir durum yok
Soran+1 yılDediklerinizi uygulayacagım araya mesafede koyacagım yarından itibaren ilgiyide cekicem artık ozlesin
Soran+1 yılGercekten cok tesekkür ederim zaman ayırdıgınız icin cok iyi birisisiniz
Soran+1 yılAyrıl diyincede keske ayrılınsa ama olmuyor işte hep cabalayan benim bu iliskide insallah aklı basına gelir kendisine olan sevgimi bildiginden havalanmıs belli o sevgiye yavas yavas cekip soguk oldugumda anlar degerimi
Soran+1 yılCok mantıklı soyluyorsunuz ama insan iste mantıgıyla hareket edemiyor sonucu agır oluyor
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı. Cok basit nede olsa seviyor benden gitmez duygusu afedersin g... u kalkiyor cantada keklik hesabi
16 Yorumla
Soran+1 yılSizce nasıl kaybetme korkusunu aşılayabilirim
Soran+1 yılEn etkilisi hangisi olur kendisiyle uzun zamandır beraberiz ve beni cidden seviyor
Soran+1 yılİşte ben bu korkuyu nasıl yapabilirim siz erkeksiniz anlarsınız ne yapılırsa korkardınız
Aşk İlişkileri konusunda 992 cevap paylaştı. Zamaninda hareket etmek lazım çok sevsen de dengeli belirli asamaya gelmelisin
117 Yorumla
Soran+1 yılPeki ne yapmalıyım
Soran+1 yılHaklısınız
Soran+1 yılO bana hic hak ettigim değeri vermiyor
Soran+1 yılTabii ki hayır onu sevdigim icin gözüm kör olmus resmen kendiside bunun farkında
Soran+1 yılYok baskasıyla konusmam zaten ayrılınca bile tovbe ediyorum resmen bir daha erkeklerle muhattap olmam diye o derece
Soran+1 yılCok üzüldügüm icin bir daha bu sekilde üzülmemek icin kimseyle konusmak istemiyorum
Soran+1 yılYogurttan agzı yanan yogurdu üfleyerek yermis ya ha iste benimde o misal
Soran+1 yılDogru soyluyorsunuz benım dusuncem yanlıs
Soran+1 yılUygulamak lazım dediginiz gibi
+1 yılBu erkekler için değil iki cins için de geçerli.
120 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmalıyım peki cok uzuluyorum
- +1 yıl
Üstüne düşme, mesafeyi koru. Ona, sana yakın olmadığı zaman, seni sevmediği zaman ya da ayrılacağı zaman, senin umrunda bile olmayacağını hissettir. Bu şekilde davrandıkça o uzaklaşmaz senden. Kendinle empati yap, seni de çok sevse aşırı üstüne düşse, sende sıkılırsın sıradan gelmeye başlar o erkek sana. Buna göre sende onu o kadar sev.
Soran+1 yılCok haklısınız ama iliskimiz 3 seneyi gecti hani yeni degiliz ondan boyle seyler yapma geregi hic duymadım bulustugumuzda o kadar ilgili ki benimle hep guzel seyler soyler bana karsı ama uzaklasınca bazen durduk yere beni üzüyor ayrılmak istiyor aklıma acaba baskasıyla mı konusuyor diye kötü kötü seyler getiriyorum. Büyük ihtimalle ona cok ilgili oldugum icin benden bunalmıs fakat beraberken neden boyle davranmıyor ard arda bulusuyoruz neredeyse gunde 12 saat yanımda
- +1 yıl
Ard arda buluşma artık onunla.. hafta da 1 ya da 10 günde 1 buluş. Özlesin seni. Eger bu durumda, halen ayrılık istiyorsa yol ver. Sonu ölüm değil. Kendine gel artık.
Soran+1 yılUzak mesafe iliskisi yasıyoruz 3 gunluk gelmisti oyle bulustum giderken aglamamak icin kendini zor tutuyordu yanımda cok iyi merhametli ama uzaklasınca tam tersi oluyor anlamıyorum gercekten
- +1 yıl
Seni yedekte tutuyor. Dün yine soru sormuştun ve ben cevap vermiştim sana. Değmez demiştim.
Soran+1 yılDün ne sordum ki ben sormusumdur kesin. Ama benimle evlenmek istiyor cidden hatta seneye söz yapalım diye basımın etini yiyor. Beni nasıl yedekte tutuyor bunu nerden anladınız
- +1 yıl
Neden bu yıl değil söz? Neden şimdi değil? Yaşınız 30 olmuş
Soran+1 yılNe 30 u ya 22 yim daha ayrıca okuyorum simdi evlenmeyi dusunmuyorum o cok istiyor ben istemiyorum su an
- +1 yıl
Sizinki yaş. Okuduğun yerde başka birini bul. Gözden ırak olan, gönülden de ırak olur. Unutma.. ayrıl ondan birak onu. İsteyen yanında olur. Sen evlenmeyi istemiyorsan da, sen isteyene kadar o başka biriyle evlenir zaten merak etme.
Soran+1 yılZaten su an istemiyorum farkındaysan daha kucuguz hem kendiside 25 26 da istiyor kararımız ortak yani
- +1 yıl
O zaman, akışına bırak. Bu konuyla alakalı soracağın soruların, seni tatmin etmeyecek cevapları olur. Yaşayıp göreceksin.
Soran+1 yılAyrılıp ayrılmama konusu mu
Soran+1 yılZaten okul acılacak gideceğim diye tedirgin erkeklerden baya kıskanıyor beni korku icinde kalıyor ama bana guveni tam zaten gozum ondan baskasını gormez
- +1 yıl
Durumunuzun ne olacağını, evlenecek misiniz ayrılacak misiniz? Hepsini yaşayıp göreceksin. Senin burada söyle oldu böyle oldu diyerek bir fikir edinmen zor. Çocuğu görmüş olsam bilen biri olsam net cevap verirdim ama hiç görmedim bilmiyorum.
- +1 yıl
Gittigin okulda, senin gözün de ondan başkasını görecek zaten merak etme.
Soran+1 yılGörmez abicim hic merak etme sokakta yürürken bile kendi arkadasımı gormuyorum
- +1 yıl
Siz bilirsiniz hanfendi. Benim sözüme geleceksiniz. Sevgiler
Soran+1 yılAbi goruslerin icin cok sağ ol zamanını ayırıp cevap verdin
- +1 yıl
Rica ederim güzelim. Her zaman yanındayım. Dikkat et kendine ⚘
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeni bırakamaz diye düsündügünden
10 Yorumla
+1 yılKızlarda öyle
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef sacma sapan bir sey
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden çok sevildiklerini bildiklerinde değer vermezler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer