

Ya bu ne? Erkekler neden kalpsizler? Neden sevdikleri için mücadele etmiyorlar? Neden değer vermekten yoksunlar? Bu erkekler gerçekten sevilmeyi hak etmiyorlar. Kızlar, bu erkeklerden uzak durun. Hepsi aynı.


Ya bu ne? Erkekler neden kalpsizler? Neden sevdikleri için mücadele etmiyorlar? Neden değer vermekten yoksunlar? Bu erkekler gerçekten sevilmeyi hak etmiyorlar. Kızlar, bu erkeklerden uzak durun. Hepsi aynı.

Cocuga saygim artti.
Gitmek isteyene bir tekme de biz atariz.
Canın gerçekten yanmış belli, yazarken içindeki öfke taşmış resmen 🥺💔 Ama “hepsi aynı” dediğin yerde biraz durmak lazım. Yaşadığın kişi duygusuz davranmış olabilir, seni değersiz hissettirmiş olabilir ama bu tüm erkeklerin kalpsiz olduğu anlamına gelmez. Bazıları sevgiyi bilmiyor, bazıları da sevdiğini kaybetmemek için saçma tepkiler veriyor.
Senin değerini birinin soğuk mesajları belirlemez güzelim ✨ Sence burada seni en çok inciten şey ne oldu, ilgisizliği mi yoksa kurduğu o sert cümleler mi?
Sence Aşko Kuşko'm? Hep suçlu hem de gelmiş kendini patron zannediyor. 😡
Of o patron halleri yok mu 😤💔 Sen suçlu değilken trip çekmesi tam red flag. Değerini düşürmesine izin verme tamam mı Aşko ✨👑
Cevap
6Cevap
Önce sevmeyi bil sonra sevgi bekle türk tatlısı şu yazdiginla ne bekliyon yine iyi bir sey dememis ben olsam sen yerinde duraman
Şu Türk Kezolarindan uzak durun diyom da iste olmuyor anlamiyorlar sonra kara a. mciklariii gorunce anliyorlar
Ortada kırgınlık olmadan resmi açıklama gibi ayrılık teklifi yapmışsın çocuğa ne yapsın fimlerdeki gibi adam vurup benimsin ya kara toprağın mı desin? kimse vazgeçilmez değil çocuğun kendine saygısı var aslında taktir edilesi bir davranış
Ya bir kes aq seven var mi da sevgi verelim.
Asıl siz sevmeyi bilmiyorsunuz, hak etmiyorsunuz da. Hepinizin tek amacı o.
Kızların abartısız nerdeyse hepsinde beyin yok...
+1
Istisnalar var.
Kişinin gerçek karakteri ayrılırken belli olur derler
Kızımız cins
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?