Sevgilim para yok diye buluşmaya gelmiyor, bana kötüsün dedi sizce haksız mıyım?

Çalışmıyor bir süredir, parası yok. Ben de evde tektim, ailem gezmeye gitti. Gel dedim sevgilime, dışarı çıkalım, yapayalnızım, gelmedi. Param yok, mahcup oluyorum dedi. (En son ben ödedim, ondan önce de piknik yaptık). Kötü hissediyorum, ne kadar kötüsün, anlayışsızsın, laftan anlamıyorsun diye saydırdı bir ton. Hak etmedim ben bunları. Sonra da ağlıyorum parasızlıktan şu an dedi. Siz olsanız onun gibi mi yapardınız? Gel dedim, bir şeyler alayım, sahilde oturalım, aşırı ısrarcı oldum (huyum böyle maalesef) demediğini bırakmadı. Ağzıma etti
Sevgilim para yok diye buluşmaya gelmiyor, bana kötüsün dedi sizce haksız mıyım?
Cevapla