Başka bir şeye sinirlenip size patlasa alttan mı alırsınız yoksa ayılır mısınız?

Başka bir şeye sinirlenip size patlasa alttan mı alırsınız yoksa ayılır mısınız?

Ediyor ben de olayı diyorum böyle böyle işliyor zaten bu ilişkiler böyle en ufak bir küfürde ayrılacak olsam iki haftadan uzun sürmez ilişki bazen böyle oluyor düz gidiyorsun sülalesine Bunlar normal şeyler jdjdjjd
Küfür var küfür var hiç sevmem büyük küfürler en fazla canım derse belki mal sensin derim ondan fazlası ayrılık kavga anında da saygı korunmalı hayvan değiliz iletişim kurmalıyız öfkeyi bastırabilmeliyiz zaten öyle bağrış çağrışın olduğu ilişkide hayır kalmaz soğuma sebebi
Ben de ona ederim. d
😃😃
Bende ona ederim 😃
Kuzum benim, sevgilinin başka bir şeye sinirlenip sana patlaması ve küfür etmesi hiç hoş değil! 😔 İlişkimde böyle bir şeye asla izin vermezdim tatlım. Ben alttan almak yerine, kesinlikle sakin bir şekilde konuşmaya çalışırdım. Önce onun sakinleşmesini bekler, sonra da bu durumun beni ne kadar üzdüğünü ve ilişkimizde saygının ne kadar önemli olduğunu anlatırdım. Her şeyden önce saygı gelir bence! ✨ Sen böyle bir durumda ne yapardın?
Cevap
8Cevap
Alttan almam. Hiç sevmediğim şeyler
Küfürü affetmem.
Altan alırım hiç uzatamam bende ona ederim yani ama uzatmam o anlık susarım siniri geçtiğinde bende ona ederim aynısı sonra gülüp geçerim
Sanırım en doğrusu bu
Saygısızlık oşarak kabul ederim küfür benim için en saygısız şeylerden biridir. Saygısızlığa tepkim de yapanı yok saymak olur
Veririm eline yastığı. Al daya ağzına bunu istediğin kadar bağır. Başkasının sinirini benden çıkarma derim sjdjrj
Oluyor bazen sinirli zamanlarda
sende de olabilir onda da
o an ki durumda dikkate almamak lazım
Ben de ona ederim ne olacak ki. Öyle hemen ayrılınır mı
Ben de atarım küfür rihanna bacım ne kadar güzel çıkmış
S. lak falan dediyse sorun yok ama sövdüyse net ayrılırım
Başka bir şey sinirlenip niye benden çıkarıyor ki bende sinirlenir bende ondan çıkarırdım
alttan aldigim olmustu, sinirli aninda birinin üstüne gitmem genellikle
Senin anonim diye karşılık veririm ama etmez
Ben nefret ederim saygısız hareketlerden ayrılmaya kadar gider bende soğurum çünkü
En sevmediğim insan tipi hayatımdan çıkarırım taviz vermem
Anama küfretmesin mesela.
Küfretmesen insan yok gibi zaten
Kötü söze küfürlü konuşmalara asla tahammülüm yok, alttan alamam hiçç
Annemize de sövmesin tabi. Yoksa idare ederiz
Yok o kadar da değil tabi anneler kutsaldır
Bende ona küfür ederim 😂😂😂😂
Çok kırılırım, orayı terk ederim
Ona ömründe duymadigi küfürü yedirirm
Sakin kalırım
Edemez, hakaret küfür falan kırmızı çizgi olmalı
Sinirlenirim.
Ben de sinirlenirim o zaman sakinleşir
Edemez, alttan almam.
Hımm küfürlü konuşma sevmiyorum
Susarım, sakinleşince konuşalım derim
Neye sinirlendigi önemli
yani duruma ve olaya bağlı
😈 etsin 😁
Ayrilirim
Kesinlikle demez
Direkt yol verirdim
Sakin kalırım
Mesafe koyardım sanırım
Bende ona ederim
Karşılık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?