Sevgilim beni seviyor ama aşık değil, kendimi değersiz hissediyorum ne yapmalıyım?

Sevgilim beni sevdiğini lakin âşık olmadığını söyledi, zamanla dedi ve hep kendimi değersiz hissediyorum. Dün benim modum pek yoktu, onunla konuşmak istedim, o ise "Uykum var valla, yatacağım." deyip gidip uyudu. Şimdi de "Günaydın birtanem." yazmış, ben de sadece günaydın yazdım. Ne yapmalıyım? Ama ben bitirmek istemiyorum, o sorumluluğu almak istemiyorum.

Sevgilim beni seviyor ama aşık değil, kendimi değersiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla