1 yıllık sevgilim bana hiç sevgi göstermiyor, sevilmediğimi iliklerime kadar hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Sevilmediğimi iliklerime kadar hissediyorum 2 yıldır tanıdığım erkek arkadaşım var 1 yıl sevgili olduk o benden ayrılmak istedi ben bırakmadım hala konuşuyoruz sürekli ama sevgili değiliz ben ona her yaptığımı haber veriyorum hep tatlı konuşuyorum her zor anında yanında oluyorum sevdiğimi hissediyorum borçları vardı işten çıkmıştı destek oldum ki bunların derdinde de değilim para pul bunlar önemsiz şeyler sevilmediğimi hissediyorum mesela o şu an askerde bakıyorum diğer kızlara sürekli mesaj geliyor seni seviyorumlar falan bana haftada bir onu da ben her gün yazıyorum o haftada bir cevap veriyor yemin törenine asker eğlencesine hiçbişeyine çağırmadı beni hiçbişeydem haberim yok yemin töreninden sonra bir kaç saat telefonu eline aldı aylardır sesimi duymadı insan bi arar ya gerçekten o kadar doluyum ki o kadar seviyoru ki onu ama kendimin sevilmediğini iliklerime kadar hissediyorum

1 yıllık sevgilim bana hiç sevgi göstermiyor, sevilmediğimi iliklerime kadar hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla