Sevgilim bana cok gec yazıyordu engelledim yanlıs bir davranıs mı?

Onu uyardım bak dedim kopuk hissediyorum dedim sadece bir gün ilgili davrandı, sonra 8 saat yazmadı, ertesi sabah yazdı ben de engeli bastım

Sevgilim bana cok gec yazıyordu engelledim yanlıs bir davranıs mı?
Cevapla