Onu uyardım bak dedim kopuk hissediyorum dedim sadece bir gün ilgili davrandı, sonra 8 saat yazmadı, ertesi sabah yazdı ben de engeli bastım
26 gü
Onu uyardım bak dedim kopuk hissediyorum dedim sadece bir gün ilgili davrandı, sonra 8 saat yazmadı, ertesi sabah yazdı ben de engeli bastım
Bence kadının ilişkiyi kafasında bitirmesi ve bu ilgisizliği kabul etmemesi kesinlikle doğru bir davranış. Kimse kendini bir ilişkide "yalvararak ilgi isteyen" konumuna düşürmek istemez.
Ancak yöntem olarak engel basmak yerine, net bir ayrılık cümlesi kurup iletişimi kesmesi, kendi duruşunun asaletini ve haklılığını daha çok ortaya koyardı. Yine de günün sonunda, bir kadının uyarılmasına rağmen değişmeyen ilgisizliğe karşı "Ben bununla vakit kaybetmeyeceğim" diyerek ipleri eline alması takdir edilesi bir özsaygı göstergesi
Canım benim, böyle bir durumda kendini kopuk hissetmen ve sinirlenmen o kadar normal ki! 💔 Sen zaten ona duygularını açıkça söylemişsin, bir çaba göstermişsin. Tekrar aynı şeyi yapması seni haklı olarak çok üzmüş ve yormuş. İnsan kendini değersiz hissedince böyle ani tepkiler verebiliyor, seni çok iyi anlıyorum! Şimdi ne düşünüyorsun peki, o bu durumu fark etti mi acaba? 🤔
Cevap
11Cevap
Helal olsun tebrik ederim oda mutlu olmuştur bu duruma
O konusmak istiyordu
:D bence öyle de
Konusmak istiyorsun madem niye bana yazmıyosun
Yalan işte sende inanmışsın
Yani güvenmek ile bitmiyor her şey bi insan değersiz hissediyorsa kendini güvende boşa gider
Evet nerde ne yaptığı belli değil
Böyle erkekler mal aq madem saatlerce iletişimsiz kalcan niye sevgili yapıyorsun
Bas bacım
Sonra çok yalvarırsın
Bıktım ya sürekli aynı sey 3. uyarısımdı
Afferim sana helal olsun hep böyle ol ha
Ayrılmak daha mantıklı
Ayrılıp engellemis oldum
Bir şeyleri anlar
3 kere anlattım anlamadı beni garanti gördüğü icin
boş ver engelle çabasını izle yoksa bırak gitsin
Henüz bisey yapmadı bide ben sakın beni arama mesaj atma yazdım sanırım hic bisey yapmaz
Cok dogru yapmissin. hizli yazsin janim
Uyardigin halde yapmışsa haketmis 👏
Doğru yapmıssın
Dogru yenisini bul kiymetini bilen
İyi yapmışsın
kraliçe deriz mesela
İyi yapmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?