Sevgilim sırf geç yazdım diye konuşmak istemiyorum dedi, haklı mı?

Dün ben erken uyanıp günaydın yazdım ona, o da Instagram'da bir şeyler paylaşmaya zamanı olmasına rağmen bana 3 saat sonra yazdı. Ben de sonra kısa bir şekilde yazdım konuşma bitti orada. Akşama doğru saat 4'te yazdı ama ben 3 saat sonra cevap verdim ve bana trip attı neden böyle yapıyorsun diye. Dedim senin zamanın olmasina rağmen yazmadın, ben de aynısını yapınca bak nasıl oluyor dedim. Tartışma çok büyümedi ama bana dedi ki ben seni hak etmiyorum falan ben direkt aradım dedim ki benim sevgilimsen benim için değerlisin ve asla kalkıp böyle bir cümle kuramazsın bana ve kapattık meseleyi. Gece araştık, konuştuk falan derken saat 1 oldu ve ben uyuyakaldım. O gün göz tansiyonum tuttu ve basım da ağrıyordu bu yüzden geç uyandım. Ona yazdım ilk iş, bana dedi ki konuşmak istemiyorum. Dedim sebep, dedi bana bu saatte yazıyorsun. Dedim konuşmak istemiyorsan zorlayamam seni iyi günler. Çünkü ilk defa ayrılmıyoruz. Onun saçma sapan huylarından çok çektim ama kızı da seviyorum. Kıza iyi akşamlar dedim sonra bana ağlamaklı ses attı, sevseydin uğraşırdın diye. Ben de dedim ki sen sevseydin bile bile bu duruma atmazdın, kalkıp konuşmak istemiyorum diyorsan ben de seni zorlamam dedim ve gitti. Burada haksız olan kim?
Sevgilim sırf geç yazdım diye konuşmak istemiyorum dedi, haklı mı?
Cevapla