Sevgilim borcunu kapatmak için benden 33 bin isteyince verirmiydim, siz olsanız ne yapardınız?

Sevgilim ile 5 aydır sevgiliyiz, onun ailesi biliyor, benim ailem biliyor, ben onun ailesiyle tanıştım fakat o benim ailemle daha yüz yüze gelip tanışmadı. 1 senedir borç ödüyor, ailesiyle başka birine daha borç yapmış, ailesine söyleyememiş. Annemle babam ödeyemez, köyde yaşıyorlar, kendilerine parası zor yeter, abim de evli, ondan da isteyemem. Benim param da bana zor yetiyor, aldığımız 33 bin, benden yarım altın istedi. Borçlu olduğu kişi 1 hafta içerisinde getir parayı demiş. Bana yeminler ediyor sana ödeyeceğim, her ay birlikte yapacağız o altını diyor. Paranın bir önemi yok da bende ya para başka bir yere gidiyorsa, verirsem ya gider ayrılırsa diye endişe ediyorum, sonuçta kolay kazanılmıyor. Bir de evlensek sürekli bizim paramız borçlara mı gidecek, bunun borçlarını mı ödeyeceğiz diye düşünüyorum. Siz olsanız ne yapardınız
Sevgilim borcunu kapatmak için benden 33 bin isteyince verirmiydim, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla