Sevgilim ile 5 aydır sevgiliyiz, onun ailesi biliyor, benim ailem biliyor, ben onun ailesiyle tanıştım fakat o benim ailemle daha yüz yüze gelip tanışmadı. 1 senedir borç ödüyor, ailesiyle başka birine daha borç yapmış, ailesine söyleyememiş. Annemle babam ödeyemez, köyde yaşıyorlar, kendilerine parası zor yeter, abim de evli, ondan da isteyemem. Benim param da bana zor yetiyor, aldığımız 33 bin, benden yarım altın istedi. Borçlu olduğu kişi 1 hafta içerisinde getir parayı demiş. Bana yeminler ediyor sana ödeyeceğim, her ay birlikte yapacağız o altını diyor. Paranın bir önemi yok da bende ya para başka bir yere gidiyorsa, verirsem ya gider ayrılırsa diye endişe ediyorum, sonuçta kolay kazanılmıyor. Bir de evlensek sürekli bizim paramız borçlara mı gidecek, bunun borçlarını mı ödeyeceğiz diye düşünüyorum. Siz olsanız ne yapardınız
25 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer