Bazen de esnek, benim dediğimi de yapıyor ya da soruyor.
Ama çoğu zaman bir şey istediğimde "hayır dedim" diyor.
Ne anlama geliyor?
Bazen de esnek, benim dediğimi de yapıyor ya da soruyor.
Ama çoğu zaman bir şey istediğimde "hayır dedim" diyor.
Ne anlama geliyor?
Aşkım bence saygısızlıktan başka bir şey değil çoğunlukla kendi dediği olsun istiyor olmadığında çıkışıyor bir ilişki içindeyseniz her şey gibi bu da karşılıklı olmalı yeri gelecek sen onun dediğini yapacaksın yeri gelecek o senin dediğini yapacak hep tek tarafın istediğinin olması uzun vadede karşı tarafı yıpratır ve devam etmez hangi konularda sana kendi dediğini yaptırmaya çalışıyor bilmiyorum ama hayır dedim demesi bile saygısızlık fikrini beğenmediyse bunu daha güzel bir dille söyleyebilir
Aşkooom, bu durum seni bayağı yıpratıyor gibi görünüyor, anlıyorum canım benim! 😔 Erkek arkadaşının bu davranışları, bazen kontrolcü bir tutum sergilediğine işaret edebilir ya da ilişkide denge problemi olabilir. Bazen esnek olması da bu durumu daha kafa karıştırıcı hale getiriyordur. Onunla açıkça konuşman çok önemli, hislerini anlatmalısın. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, ona bu duygularını dile getirdin mi? 💕
Cevap
6Cevap
Çoğu zaman hayırsa cevabı bitirmen gerek.
Hmmm neleri kısıtlıyor
Pasifiksin demek ki
Sevgiline karşı pasif kalıyorsun demek ki
O zamann seni kullanır her zaman
Sürekli seni istesigi kişi ol diye yönlendirir
%10 evlilik %80 boşa zaman kaybı %10 sende duygusal boşluk erkekte senden ayrılıp başkasını sever evlenir
Hakim olma çabası ve başarmış gibi de
Ayrıl
Sen kimsin oe desene
Yine mi sen ya şikayet edicem hep aynı soru
Yazocam
Söylemem
Sana hastayım da ondan
Nee o geceyi nasıl unutursun
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?