Arkadaşlar bana bir aydınlatma verin. Ne yapmalıyım doğru mu yaptım?

Kısaca özet geçeceğim. Birisi var, daha önce kısa bir iletişimimiz olmuştu geçen yıldan kalma. Ben kendisini tanımıyordum, yazdı ve birkaç cümle konuştuk. O zaman da yapamadım ve anlayışlı bir şekilde reddettim. Bu yıl iki defa daha yazdı, ben de güzel bir şekilde ilişki istemediğimi dile getirdim. O da yaklaşımı çok güzel karşıladı, beni kaybetmek istemediğini, saygılı biri, olgun, kibar olduğumu söyledi. Ben de teşekkür ettim, iletişimi burada sonlandırdık. Bu bayramda yazdı, bayramımı kutladı. Ben de teşekkür ettim ama baktım iletişimi uzatıyor, sohbete dahil ediyor ve soru soruyor. Ayıp olmasın diye cevap verdim. Aslında sohbet güzeldi ama içim çok huzursuzdu. O kadar reddetmeme rağmen yine de kırıcı bir şey söylemek istemedim. Net olmak istedim, umutlandırmadan, kalbini kırmadan güzel bir şekilde ifade etmeye çalıştım. O da biraz kırıcı bir şekilde "çok da umurumdasın" der gibi bir mesaj atıp hoşça kal dedi. Şok oldum çünkü ben ufacık bile kötü bir şey yazmış gibi hissetmiyorum. Hatta o kadar kibar reddettim ki en ufak şekilde üzülmesini de istemedim. Acaba ben mi yanlış yaptım, neden böyle yaptı?
Arkadaşlar bana bir aydınlatma verin. Ne yapmalıyım doğru mu yaptım?
Cevapla