Ya arkadaşlar sanırım pişman oldum ne yapmalıyım?

Bizim eskiden markette çalışan güvenlik görevlisine buluşalım dedim ama sanırım pişman oldum. Normal buluşma değil tabi. 😢 Sonuçta 38 yaşında dul bir adam çok da heveslendi buluşmayalim diyemiyorum off. Ne yapacağım. Ya ben hâlâ Markette çalışıyorum ya ordan biri duyarsa.
Ya arkadaşlar sanırım pişman oldum ne yapmalıyım?
Cevapla