Arkadaşlar HEPSİNİ OKUYUN LÜTFEN cidden çok üzgünüm ne yapmam lazım?

erkek arkadaşım var yani 2021'den beridir tanışıyoruz ailelerimizde tanışıyor bu sene bana açıldı ama ben birbirimizi tanıyalım dedim biraz fazla arkadaş ayağı çektim galiba😔 uzaklaştı sonra 2-3 gün buluşmadık konuştuk ona kendimi açtım bana sinirliydi biraz ama çağırdığım an koşa koşa gelir gibi dibimde bitti o vakit arkadaşlarımda vardı onlarlada tanıştırdım başka çocukluk arkadaşımda vardı ama ne zaman sevgilim olsa bırak onu o doğru kişi değil çıkma artık kimseyle felan diyerek moralimi bozuyordu aramı açmıştım hatta onunla bu yüzden. erkek arkadaşımla tanıştığından beridir sürekli hâla konuşuyor musunuz diye soruyor dedim sanane ama çocuk dünden beridir bakmıyor mesajlarıma😔
Arkadaşlar HEPSİNİ OKUYUN LÜTFEN cidden çok üzgünüm ne yapmam lazım?
Cevapla