Uzak mesafe ilk ilişkim, sevgilim ilgisiz ve umursamaz mı yoksa ben mi fazla tribe giriyorum?

öncelikle 21 yaşıma kadar hiç ilişkim olmadı. Karşıma çıkanlar hep one night stand olarak bakıyordu, bu da hoşuma gitmiyordu. Şu an manitam var, 6. ayımız uzak mesafe. İlk başta her şey çok güzel ilerliyordu hala güzel ama daha az ilgi görüyorum ondan. Aynı şekilde böyle yaptığı için ona ilgili davranmamı bekleyemez sanırım:) Aramızdaki mesafe 5-6 saat, evet gelmek gitmek zor değil ama şu an sınavlardan, onun ise okul yüzünden görüşemiyoruz fazla. Birkaç gün önce görüştük. Her neyse, bazen kendi kafasına göre bana yazmıyor, sebebini sorduğumda; kimseyle konuşasım yok.. diyordu. Anlayış gösteririm tabii ki ama onun beni böyle random birisi gibi görmesini anlamıyorum. Benim de bazen sorunlarım oluyor, ama bunu onunla paylaşmak isterim, yakın hissettiğim insanlarla paylaşırım. Beni yakın görmüyor mu diye düşünüyorum. Bunu ona söylediğimde fazla tribe girdiğimi, fazla tepki verdiğimi söylüyor. Evet, fazla düşünen biriyim. Kafam susmuyor. Bunu bildiğin halde neden haber vermiyorsun o zaman. Yani bu kadar basit şeyleri isterken kendimi ezik gibi hissediyorum onun yanında. Sanki ilişkiyi ben yönetiyorum. O da kafasına estiğinde yazıyor. 7/24 ilgi de beklemiyorum. Sadece haber vermek 2 saniyeni almaz. "İlk defa bu kadar uzun bir ilişkideyim, her şey benim için yeni" diyor ancak benim de ilk ilişkim. Yaşça benden büyük ama asla olgun değil. İlişki karşılıklı bir şey değil mi sonuçta. İletişim kurmak zorunda değil miyiz yani? Ona güvenmek istiyorum, sevgisini ilk başlarda kanıtlıyordu, gösteriyordu. Ancak şu an o güvenini kaybetti. Ne zaman bunları konuşmaya başlasam, (zaten biriktiriyorum) sonra istemesem de söylüyorum. Hep fazla taktığımı, "1 gün konuşmadık diye dediklerine bak" diyor. Neyse ne yapabilirim yani.. bunları yine ona söylemek istemiyorum. Ortada bir şey yokken kendi kafasına göre hareket etmesi normal mi? Ben mi fazla istiyorum? Ayrılmak için bir sebep mi?
Uzak mesafe ilk ilişkim, sevgilim ilgisiz ve umursamaz mı yoksa ben mi fazla tribe giriyorum?
Cevapla