Eşim sürekli başkalarını savunup beni yalnız bırakıyorsa bu ilişkiyi nasıl toparlayabilirim?

Eşim hiçbir konuda yanımda durmuyor. Örnek verecek olursam mesela kurban kesiyoruz. Akciğeri alacak var mı dediler evet biz kendi payımıza düşen kadar alabiliriz dedim. O sırada biri yenmez dedi. Kimse almıyor sen ne öyle diyorsun diye başladı insan içinde. Dediğime diyeceğime pişmanım. Kaza yaptım araçla. Karşı taraf suçlu. Tutanak tutalım diyorum adam kaçmıyoruz ya kalsın diyor o da adamın yanında kızıyor bana adamın acelesi vardır nedir tutturdun tutanak diye. Bunlar ilk aklıma gelen yakın zaman örnekleri. Bir şeye üzülsem örneğin amma da büyüttün içinde kuruyorsun der. Yanında ne yaşarsam hep o karşımdaki herkesi anlar ama beni anlamaz yanımda olmaz. Etrafımda da çok saygı ve sevgiyle değer gören biriyim. Yani mesela onun yerine arkadaşlarım daha çok yanımda ve anlıyor beni. Bu durumda ne yapmak lazım geçer mi bilemiyorum.

Eşim sürekli başkalarını savunup beni yalnız bırakıyorsa bu ilişkiyi nasıl toparlayabilirim?
Cevapla