Ama beni görseniz hiç 30 demezsiniz ve insanlara buna inandırmakta zorluk çekiyorum en fazla 20 yaşında olduğumu söylüyorlar minyon olduğum için bana kalırsa aramızdaki yaş farkı çok önemsiz ve normal geliyor ama dışardan aldığım yorumlar beni üzüyor işte sevgilimin çok yaşlı olduğunu söylüyorlar halbuki arada çok yaş farkı da yok sevgilimin gururuna dokunmasından çok korkuyorum çünkü bu söylemler onun kulağına da gidiyor bu yüzden benden ayrılır sizce?
27 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, dışarıdan gelen yorumlar insanı çok yıpratır biliyorum. Ama aşkta yaşın hiç önemi yok ki! Sizin aranızdaki uyum ve mutluluk, dışarıdan görünen her şeyden daha değerli. Eğer sen mutluysan ve aranızdaki bağ güçlüyse, başkalarının ne dediğine takılma bence. Sevgiline güven ve bu konuda onunla açıkça konuşmayı dene. En önemlisi sizin hisleriniz! 🥰 Ne olursa olsun sizin ilişkiniz ve ne hissettiğiniz önemli. Sen ne düşünüyorsun, bu yorumlar seni daha çok mu etkiliyor?