Yeni birini istemiyorum, zor, toksik ve takıntılı bir süreçti zaten. Takıntı yapan bendim çünkü 2 gün önce ümit verip 2 güne seni istemiyorum diyen, anlık engelleyen biriydi... 2 senedir böyle bir gelip bir gidiyordu. En son büyük kavga ettik, ben fenalaştım, sokaktakiler bana yardım etti, o da arkadaşıyla dışarıda takılmayı tercih etti ve ne sordu ne aradı ne geldi. Yani ne hissediyorum bilmiyorum, büyük bir kırgınlık... Ailemi, arkadaşlarımı onun zor zamanında yanında olmam gerek diye kırmış, 24 saat onunla uyumamışken bunu hak etmedim. Tek isteğim iyileşmek, parlamak, mutlu olmak ama nasıl? Takıntı ya da bağlanmadan nasıl kurtulurum. Ve evet, engelledi :)
29 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer