Toksik ilişki sonrası takıntıdan ve bağlanmadan nasıl kurtulup kendimi toparlarım?

Yeni birini istemiyorum, zor, toksik ve takıntılı bir süreçti zaten. Takıntı yapan bendim çünkü 2 gün önce ümit verip 2 güne seni istemiyorum diyen, anlık engelleyen biriydi... 2 senedir böyle bir gelip bir gidiyordu. En son büyük kavga ettik, ben fenalaştım, sokaktakiler bana yardım etti, o da arkadaşıyla dışarıda takılmayı tercih etti ve ne sordu ne aradı ne geldi. Yani ne hissediyorum bilmiyorum, büyük bir kırgınlık... Ailemi, arkadaşlarımı onun zor zamanında yanında olmam gerek diye kırmış, 24 saat onunla uyumamışken bunu hak etmedim. Tek isteğim iyileşmek, parlamak, mutlu olmak ama nasıl? Takıntı ya da bağlanmadan nasıl kurtulurum. Ve evet, engelledi :)

Toksik ilişki sonrası takıntıdan ve bağlanmadan nasıl kurtulup kendimi toparlarım?
Cevapla