Nişanlım 6 saattir aramıyor, ilk adımı ben atmalı mıyım yoksa beklemeli miyim?

Biraz abartmış olabilirim ama hastayım, hassas olduğum için bana yetmiyor, ilgisi çok az konuşuyor benimle, ben onu seviyorum, özlüyorum diye çıkardığım kavgada benimle tartıştı ve yüzüne kapattım, şimdi 6 saattir beni aramıyor. Ne yapmalıyım, ben kız olarak dönemem ona, ben onu geri ararsam artık hep bana bunu yapar, parmağında oynatır, benim üzüntümün bir ciddiyeti kalmaz.

Nişanlım 6 saattir aramıyor, ilk adımı ben atmalı mıyım yoksa beklemeli miyim?
Cevapla