Düğünüme 1 ay var ve nişanlım kendisinin haksız olduğu bir kavga yüzünden beni 5 gündür aramıyor?

açıkça söylemek gerekirse beni gelinliğim için kayınbabamla muhatap ettiler nişanlım da zaten 1 saat giyeceğin elbise ne uzatıp sorın çıkarıyorsun diyordu bu nasıl bir düşünce ya neyse bu yüzden 5 gündür ne arıyor ne mesaj atıyor bide benden özür bekliyor bu nasıl iş ya Allah aşkına ben mi yanlış düşünüyorum arkadaşlar ben bu nişanı atıcam böyle bir hayat var mı ya

Düğünüme 1 ay var ve nişanlım kendisinin haksız olduğu bir kavga yüzünden beni 5 gündür aramıyor?
Cevapla