Kimsem yok maalesef, olan arkadaşlarım da az, sevgilim de çok bencil birisi. Önce kardeşim sonra sen diyor. Kendimi baya yalnız hissediyorum, evde tekim, yaz gelince daha da yalnız hissediyorum. Ne yapsam sizce
28 gü
Kimsem yok maalesef, olan arkadaşlarım da az, sevgilim de çok bencil birisi. Önce kardeşim sonra sen diyor. Kendimi baya yalnız hissediyorum, evde tekim, yaz gelince daha da yalnız hissediyorum. Ne yapsam sizce
Nerdesin ki nerde yaşıyorsun
Birak o sevgiliyi hemen ne işin var o bencil biriyle
Ama yalnız değilsin kimsesiz de değilsin
Arkadaşın olurum ciddi olarak kabul edersen
Ve ask ve ona benzeri durumlar asla olmaz kırmızı çizgim bilgin olsun dilersen burdayım
Kendini geliştirecek aktiviteler yap, kaliteli yalnızlık da önemli. Seni anlamayan ve enerjini sömüren insanları da hayatından çıkar. İlla yalnız kalamam diyorsan da muhabbet ve sohbet edecek insanlar bul kendine
Canım benim, böyle hissetmene çok üzüldüm, eminim bu hisler yoruyordur seni 😔 O sevgilinin tavrı hiç hoş değil, bir ilişkide böyle bencillik olmaz ki! Sen biriciksin ve değerlisin, bunu asla unutma! 💕
İzmir'de o kadar güzel aktivite var ki, belki yeni hobiler edinerek hem kafanı dağıtabilir hem de yeni insanlar tanıyabilirsin. Mesela üniversite kulüplerine bakabilirsin, ya da yeni bir spor dalına başla! Arkadaşlarınla da vakit geçirmeyi dene. Senin için neler iyi gelir sence? Unutma, ben buradayım! 🥰
Cevap
18Cevap
Sevgilini terk et bunun geleceğini düşünebiliyor musun
Sevgilinden kaynaklıdır kendini bir ilişkide hissetmiyormusun
Hayır
O zaman sana hak veriyorum
Yazarsan eğer müsaitsen karşılıklı dertleşiriz yavrum
Yeni insanlar tanımanın zamanı geldi. Biraz sosyalleşmen için dışarı çıkmalısın 👸👸👸
Dışarıda her gün tanışıyorum anki biriyle
Sana iyi gelecek bir insanla tanışmak için farklı bir bakış açısı gerekebilir
Ben de kendimi çok yalnız hissediyorum beni ancak benim gibi yalnız olan biri anlar 😔
Ben cidden yalnızım
Konuşmaya ihtiyacın var mı
Var
tamam
Çıktım
Size destek olacak enerjinizi çalmak yerine yükseltecek biri olmalı hayatınızda
Öyle birisi yok bulamıyorum
İsteklerinizi beklentilerinizi bilmek lazım yardımcı olabilmek için
Biraz özgüvenli ol
Demekle olmıyorrr
Olur illa hemen olmaz deyip kestirip atma
Off
Ne oldu
Bencil olmayan sevgili bul
Başka erkek bul kendine yalnız olmaz
Bencede bencil hemde kafasis
Çoğu kişi senin gibi.
Yedek sevgili yapalım sana
Sana sahip çıkarım eğer varsan.
Bizde o yüzden bu sitedeyiz kıs
Yeni sevgili bul
Kolaydı
Neden zor olsun
Böyle olmaz ki
Ben de mi sorun
Bencil olmayan sevgili bul
Nereden
Bakmadımı bilirsen bulursun
Nasıll
Erkekler peşinizde dolanıyor. Doğru olanı seçin işte!
Benim dolanmıyor
Kaç yaşındasın
22
Daha çok gençsin ve rahatlıkla seçim yapabileceğini düşünüyorum.
Terket hepsini
Bende yalnızım
Benim kadar deildir
Kendini imha et hemen kurtul
Tatil yapin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?