Kendimi çok yalnız ve kimsesiz hissediyorum, sevgilim de bencilken ne yapmalıyım?

Kimsem yok maalesef, olan arkadaşlarım da az, sevgilim de çok bencil birisi. Önce kardeşim sonra sen diyor. Kendimi baya yalnız hissediyorum, evde tekim, yaz gelince daha da yalnız hissediyorum. Ne yapsam sizce

Kendimi çok yalnız ve kimsesiz hissediyorum, sevgilim de bencilken ne yapmalıyım?
Cevapla